dareks_

  • Dokumenty2 821
  • Odsłony711 298
  • Obserwuję404
  • Rozmiar dokumentów32.8 GB
  • Ilość pobrań347 552

Bednarska J. - Angielski dla dzieci 2. 6-8 lat. Pierwsze słówka. Ćwiczenia

Dodano: 6 lata temu

Informacje o dokumencie

Dodano: 6 lata temu
Rozmiar :8.0 MB
Rozszerzenie:pdf

Bednarska J. - Angielski dla dzieci 2. 6-8 lat. Pierwsze słówka. Ćwiczenia.pdf

dareks_ EBooki Edukacja, Nauka Angielski Dla Sześciolatków
Użytkownik dareks_ wgrał ten materiał 6 lata temu. Od tego czasu zobaczyło go już 197 osób, 122 z nich pobrało dokument.

Komentarze i opinie (0)

Transkrypt ( 25 z dostępnych 34 stron)

2 ANGIELSKI DLA DZIECI 6-8 lat PIERWSZE SŁÓWKA ĆWICZENIA PETS BODY MY HOUSE NUMBERS FRUIT VEGETABLES KSIĄŻKA UCZY BAWI ROZWIJA

apple (epyl) jabłko arm (arm) ramię balcony (balkony) balkon banana (banana) banan bean (bin) fasola bird (berd) ptak body (body) ciało carrot (karot) marchew cat (ket) kot chair (czer) krzesło dog (dog) pies door (dor) drzwi eight (ejt) osiem eleven (ilewen) jedenaście finger (finger) palec fish (fysz) ryba five (fajw) pięć floor (flor) podłoga foot (fut) stopa four (for) cztery fruit (frut) owoce garden (gardyn) ogród hamster (hamster) chomik hand (hend) ręka head (hed) głowa leg (leg) noga lemon (lemon) cytryna mouse (małs) mysz my house (maj hałs) mój dom nine (najn) dziewięć numbers (nambers) liczby one (łan) jeden onion (onion) cebula orange (orendż) pomarańcza parrot (parot) papuga pear (per) gruszka pets (pets) zwierzęta domowe potato (potejtoł) ziemniak rabbit (rabit) królik rat (rat) szczur roof (ruf) dach room (rum) pokój seven (sewen) siedem six (syks) sześć table (tejbyl) stół ten (ten) dziesięć three (fri) trzy toe (toł) palec u nogi tomato (tomatoł) pomidor tummy (tami) brzuch turtle (tertl) żółw twelve (tłelw) dwanaście two (tu) dwa vegetables (wedżetybls) warzywa wall (łol) ściana window (łyndoł) okno VOCABULARY SŁOWNICZEK

1 PETS ZWIERZĘTA DOMOWE (dog) (ket) (berd) (hamster) (fysz)

2 PETS (małs) (parot) (rat) (tertl) (rabit)

3 Ćw. 1 Połącz rysunek z odpowiednim wyrazem, a następnie powiedz głośno nazwę zwierzęcia. mouse rabbit fish parrot cat rat bird turtle hamster dog

4 Ćw. 2 Wykreśl rysunek zwierzęcia, które nie pasuje do grupy. Następnie podpisz wszystkie obrazki.

5 Ćw. 3 Obok każdego obrazka narysuj właściwe zwierzę. Napisz jego nazwę i powiedz ją na głos.

6 Ćw. 4 Narysuj, wytnij z kolorowego papieru lub wklej gotowy rysunek ulubionego zwierzątka domowego. Uzupełnij zdanie. (maj pet ys e) MOJE ZWIERZĘ TO

7 BODY (hed) (hend) (arm) (leg) (fut) (tami) (finger) (toł) CIAŁO

8 Ćw. 1 Nazwij części ciała piłkarza.

9 Ćw. 2 Znajdź nazwę brakującej części ciała, a następnie połącz wyraz z odpowiednim obrazkiem. hand tummy foot arm leg head

10 Ćw. 3 Policz i uzupełnij według wzoru: Aby utworzyć w języku angielskim liczbę mnogą, na końcu wyrazu dodajemy -s.

12 Ćw. 4 Narysuj stworka, który ma: 7 fingers 5 heads 9 hands 8 arms 6 legs 2 toes 1 tummy

13 MY HOUSE MÓJ DOM (łyndoł) (dor) (rum) (gardyn) (tejbyl)

14 MY HOUSE (czer) (łol) (flor) (ruf) (balkony)

15 Ćw. 1 Popatrz na dom Kate. Zaznacz (+), jeśli Kate ma daną rzecz w domu lub (–), jeśli nie ma. Następnie udziel odpowiedzi, co Ty posiadasz w domu. Kate Me (mi) JA

16 Ćw. 2 Dorysuj brakujący fragment obrazka, napisz jego nazwę i powiedz.

18 Ćw. 4 Popatrz na fragmenty domu. Policz jego elementy, a następnie połącz nazwy elementów z odpowied- nią cyfrą. 4 table 1 chairs 1 windows 4 floor 1 walls 3 table 1 balcony 1 door 4 roof 1 windows

19 Ćw. 4 Przedstaw swój własny, wymarzony dom. Możesz go narysować lub wkleić zdjęcie. Następnie opisz go. (maj drim hałs hez got e) MÓJ WYMARZONY DOM MA

20 NUMBERS LICZBY (łan) (tu) (fri) (for) (fajw) (syks)

21 NUMBERS (sewen) (ejt) (najn) (ten) (ilewen) (tłelw)

22 Ćw. 1 Połącz liczbę z odpowiednim słowem. eight three eleven one six nine two five seven ten twelve four 6 8 1 12 4 7 2 10 3 5 9 11

23 Ćw. 2 Popatrz na obrazek, policz i napisz odpowiednią liczbę. hamsters cats windows dogs chairs fish tables birds 4