dareks_

  • Dokumenty2 821
  • Odsłony748 346
  • Obserwuję429
  • Rozmiar dokumentów32.8 GB
  • Ilość pobrań360 084

Glamour_Polska_04_2018

Dodano: 6 lata temu

Informacje o dokumencie

Dodano: 6 lata temu
Rozmiar :20.3 MB
Rozszerzenie:pdf

Glamour_Polska_04_2018.pdf

dareks_ CZASOPISMA
Użytkownik dareks_ wgrał ten materiał 6 lata temu.

Komentarze i opinie (0)

Transkrypt ( 25 z dostępnych 156 stron)

nr cena 4,99 zł (w tym 8% VAT) KWIECIEN 2018 nr 4 (178) Skura PO ROZSTANIU 5 rad, które pomogły tysiącom kobiet Anna What Anna Wears JAK USUNĄĆ TATUAŻ? Boli, ale trwa tylko 12 sekund! Odkryj siebieW SEKSIE – przestań udawać W MODZIE – wyjdź ze swojej strefy komfortu W ŻYCIU – sprawdź, kiedy czujesz się najbardziej naga Najtrudniej było mi się przyznać do porażki Kompetencje przyszłości Czego nauczyć się już teraz, by za 5 lat dostać pracę marzeń

A U T O R S K A K O L E K C J A B I Ż U T E R I I M A G D A L E N Y C I E L E C K I E J I M A I O S T A S Z E W S K I E J

Kolekcja dostępna na wkruk.pl. W salonach W.KRUK w całej Polsce od 1. marca. Naszyjnik W.KRUK srebro, 1 290 zł Nausznice W.KRUK żółte złoto, 399 zł Pierścionki W.KRUK srebro, od 109 zł Kolczyki W.KRUK srebro złocone, 799 zł

Spis treści 14 Instaglam: @wkruk1840 NEWSLETTER 17 Trend: Lato nad basenem 18 Beauty Expert: Kasia Biały 20 Portret: Simon Porte Jacquemus 22 Street Style: Koniec, kropka 24 It girl: Karolina Pisarek 26 Dr Styl: Porady Dawida Wolińskiego 28 Alicja w Krainie Popkultury 32 Gwiazda z okładki: ANNA SKURA – co i dlaczego pokazuje całemu światu, a co zostawia tylko dla siebie 38 EXCLUSIVE: Chiara Ferragni – stawia na kobiecą siłę FASHION 42 Trend: It bags 48 7 dni: Styl Alicji Werniewicz 50 Modoterapia OKULARY POD LUPĄ 52 Kompozycja: Różnica wieku 54 Shopping: Influencerki wybierają trendy na nowy sezon BEAUTY 66Umyj się, uczesz się... I ZNAJDŹ WYGODNĄ FRYZURĘ 72 Urodoterapia: Jak usunąć mały tatuaż 74 Nowości 76 Test: Płyny micelarne 78 Kompozycja: Szoty na lodzie 80 Salony: Idealnie gładka 82 INSTA: Zielona księga WELLBEING 84 Na talerzu: CAŁA PRAWDA O TYM, CO I JAK JEMY 88 Kuchnia: Bananowe wczasy 90 Fit girl: Kasia Dziurska 96 Coaching: Jak sobie radzić po rozstaniu 98 Zdrowie psychiczne: ZWARIOWAĆ NA ZADANY TEMAT 100 Psychologia: To nawet nie była wpadka 104 Moment, który zmienił wszystko – Katarzyna Bonda GENERACJA 106 Dossier: Bądź sobą w seksie 112 Ludzie: BIZNES Z MISJĄ 116 Praca: Nauczyć się na zapas 118 Felieton:Marcin Prokop 120 Zdaniem faceta: Mikrozdrada EXTRA 124 KIEDY CZUJESZ SIĘ NAGA EMOCJONALNIE I FIZYCZNIE – pytamy o to dziewięć kobiet, które nas inspirują HOTLINE 134 Dua Lipa– Dziewczyna taka jak ty 138 Seriale: Kruk. Szepty słychać po zmroku 140 Nowości i zapowiedzi: filmy, seriale, płyty, książki, koncerty 144 Podróże: Pofikaj sobie 152Horoskop 154 Instaboy: KONRAD DELEKTA NAOKŁADCE:ANNASKURAWKURTCETOMMYHILFIGERXGIGIHADID,KOSTIUMSEAFOLLY/ZALANDO.PLZDJĘCIENAOKŁADCE:MARCINBIEDROŃ/A12TEAM 10 GLAMOUR

BARBARA PALVIN NOVEMBER 2017 LONDON, SPRING STUDIOS pinko.com

redaktor naczelna ANNA JURGAŚ Edytorial diagnozowałam u siebie pewną chorobę. Przypadłość jest raczej sezonowa i ma podłoże psychicz- ne, co wnioskuję po przeczytaniu tekstu Asi Winiarskiej (w tym numerze na str. 98). Od jakie- goś czasu cierpię na depresję… modową. Znacie to? Pełna szafa, a chodzę w trzech zestawach, bo wygodne, bo sprawdzone, bo jest zima i nie chce mi się stroić. Bo marynarka oversize pasuje do wszystkiego, a nic nie wy- raża mojej osobowości tak dobrze jak czarny golf. I gdy nie mam ich na sobie, to czuję się nie-sobą. Tak, wiem, mogłabym uznać, że to przejaw szałowego minimalizmu i że jestem w trendzie, a moja abnegacja to ob- jaw stylowego buntu przeciw konsumpcjonizmowi. Pewnie by tak było, gdyby w mojej szafie wisiały tylko te trzy zestawy, które noszę, ale jest tam dużo (stanowczo za dużo) więcej! Dlatego myślę, że mam modowy dołek, i ubieranie się, przebieranie, stylizowanie nie bardzo mnie cieszą. Moja ubraniowa strefa komfortu mocno się skurczyła, a w modzie jak w diecie: najważniejsza jest różnorodność, bo tylko ona zapewnia zdrowie i radość życia „forever”. Na szczęście strefy komfortu są po to, żeby je opuszczać (i wcale nie trzeba czekać do wiosny, kiedy ich granice same z siebie mocno się przesuną), dlatego postawiłam sobie wyzwanie. Obie- całam sobie (a wy jesteście tego świadkami), że przez miesiąc nie włożę takiego samego zestawu. Czeka mnie dużo kombinowania, kreatywnej zabawy, walki z lenistwem i rozwiązywania modowych łamigłówek. To pretekst, żeby zaopiekować się sobą, poświęcić sobie czas i uwagę. Każda z nas jest tego warta. Ty też. Spróbuj zrobić coś dla siebie (wyłącznie dla siebie), coś bez sensu, coś wymagającego poświęcenia, coś totalnie ego- tycznego. Ja zaczynam w kwietniu. P S Moje zmagania można śledzić na Instagramie @ a n n a j u r g a s . Trzy- majcie kciuki. NA CO CHORUJE T W O J A G Ł O W A Joanna Łazarz sekretarz redakcji Mam nerwicę natręctw. Serio. Nerwicę natręctw. Magda Jagnicka stylistka Rozmawiam ze zwierzętami. Na razie nic nie odpowiadają. Może irytuje je mój głos? Dominika Tabaczyńska brand manager „Glamour” Cierpię na ortoreksję. Ale lubię to. Kamila Wagner redaktorka działu mody Jestem trochę pantofobką. Boję się wszystkiego. Siebie, ludzi, niedomkniętych szuflad. ARCHIWUMPRYWATNE,IMAXTREE/FREE0 12 GLAMOUR

XXXXXXXXXX 1:15 PM, NEVADA, USA WARSZAWA, DOM MODY KLIF ELISABETTAFRANCHI.COM

NAWIĄZANIE DO KOLORÓW PRZYJAŹNI – ZIELE- NI ROZMARYNU, BLASKU ZŁOTA I MOSIĄDZU. MAGDA I MAJA – PRZYJACIÓŁKI, A TERAZ TEŻ AMBASADORKI W. KRUK. DLA CIEBIE I PRZYJACIÓŁKI – W. KRUK CELEBRUJE TĘ NIEZWYKŁĄ WIĘŹ. Glamour Inspiracje @wkruk1840 InstagramW.KRUKtonietylkobiżuteria.Markastawia nawyjątkowekobietyiprzesłanieswychkolekcji.Wtym sezonieW.KRUKprzedstawiaopowieśćoprzyjaźni,któ- rałączyautorkiprojektów–MagdęCieleckąiMajęOsta- szewską.Poznałysię20lattemu,grałyrazemwfilmach ispektaklach,biorąudziałwakcjachspołecznych.Wroli projektantekbiżuteriiwystąpiłyporazpierwszy. To już piąta ambasadorska kolekcja W. KRUK. Tym razem tematem jest przyjaźń, a za projektami stoją Maja Ostaszewska i Magda Cielecka. Zaglądamy za kulisy oficjalnej premiery nowej biżuterii. instainstainstaglamglamglamstaglaminstaglaminsta PODCZAS PREMIERY MARKA OFICJALNIE ZAPRE- ZENTOWAŁA KOLEKCJĘ I ZDJĘCIA Z KAMPANII. NOWĄ BIŻUTERIĘ W. KRUK PODZIWIAŁY M.IN. MARCELINA ZAWADZKA I ROZALIA MANCEWICZ. PAULINĘ SMASZCZ-KURZAJEWSKĄ ZACHWYCI- ŁY PROPOZYCJE INSPIROWANE ROZMARYNEM. KAMILA SZCZAWIŃSKA WYBRAŁA KWIATY NOCY W. KRUK DO STYLIZACJI BOHO. MUST HAVE MAGDY CIELECKIEJ? NASZYJNIK, KTÓRY MOŻNA NOSIĆ JAKO PASEK. MATERIAŁYPRASOWE 14 GLAMOUR

Newsletter redaguje KAMILA WAGNER NOWOŚCI I CIEKAWOSTKI, O KTÓRYCH POWINNAŚ WIEDZIEĆ IMAXTREE/FREE Sok pomarańczowy z listkiem mięty pieprzowej, marokańskie posadzki, pejzaże Hockneya. Błękit plus oranż to typowo wakacyjny zestaw, ale nosimy go już wczesną wiosną. W tle niech nam gra nowa płyta polskiej kapeli New People. Energetyczna i z okładką w tych samych barwach. Lato nad basenem NewsletterNOWOŚCI 17GLAMOUR

Jeden kolor. Nałóż go na dolną i górną powiekę. Rozetrzyj palcem ponad za- łamanie, oko obrysuj kredką w podobnej, kontrastującej z tęczówką tonacji. Skóra obudzona. Trik podpatrzony u azjatyckich makijażystów i modelek. Zanim nałożysz odżywcze serum, poroluj twarz ma- sażerem. Pobudzi krążenie, wygładzi zmarszczki, zwięk- szy wchłanialność preparatu. Oczyszczanie twarzy opanowałaś do perfekcji, czas równie dobrze zadbać o swoje pędzle i gąbeczki. Ja używam The Masters Brush Cleaner & Preserver. Usuwa nawet tłusty korektor i wodoodporną szminkę. Filmowe usta. Bardziej w klimacie futurysty- cznych produkcji niż starego Hollywood. Mój faworyt to metaliczny fiolet z kolek- cji Lipstories od Sephory. Kojarzy mi się z pokazem Valentino na ss 2018. Makijaż holograficzny, czyli odbijający światło dzięki zawartości tęczowych drobinek. Stawiam na róż. Trochę jak z lat 80., trochę kosmiczny. Jak u Margieli. róż, MILK MAKEUP szminka, SEPHORA paleta, BY TERRY masażer, JADE ROLLER czyścik, THE MASTERS KASIA BIAŁY, @BIALYMAKEUP Jedna z najbardziej wziętych makijażystek. Jej prace to dzieła sztuki. Specjalizacja? Błysk. I naturalny, i supermocny z kryształkami i brokatem. Niszowy ilm IMAXTREE/FREE,MATERIAŁYPRASOWE „Kiedyś kosmetyki o nietypowym odcieniu i wykończeniu kupowałam w sklepie dla charakteryzatorów. Dzisiaj nawet metalik i holograficzny błysk są dostępne na wyciągnięcie ręki” – mówi Kasia Biały. Newsletter / Beauty Expert 18 GLAMOUR

Newsletter / Portret rodził się w malutkim miasteczku Mallemort (w połowie drogi między Marsylią a Awinionem). Gdy był dzieckiem, najpierw chciał zostać księdzem, potem żołnierzem, w koń- cu prawnikiem. Ze względu nie na zainteresowania, ale na fascynację uniformami. Kiedy kończył szkołę średnią, szyb- ko się zorientował, że powinien zająć się storytellingiem. W opowiadaniu historii zawsze był dobry, jako nastolatek prowadził superpo- pularnego we Francji bloga z historyjkami o sobie. Do dziś mówi, że bliżej mu do kina niż do mody i że ubrania są dla niego tylko rekwizytem w opowieści, którą tworzy. Żeby wyjechać na studia do Paryża, zmusił mamę, by sprzedała samochód, dziadków, aby oddali mu wszystkie oszczędności, a sam zarabiał, sprzedając przy drodze lawendę turystom. Gdy w końcu się udało, Paryż go rozczarował. Simon rzucił szkołę, ale się nie poddał. Uwielbiał spektakularne kolekcje Jeana-Paula Gaultiera, ale zwyczajnie nie było go stać na szycie takich ubrań. Minimalistyczna estetyka (bliższa Jil Sander i Margieli), z jakiej dzisiaj jest znany, nie była kwestią wyboru, lecz koniecznością. I chyba dobrze się stało, bo dziś proste projekty autorskiej marki Simona Jacquemus uwielbiają i redaktorki mody, i światowej sławy gwiazdy. u Do jego fanek należą Rihanna i Beyoncé. Karl Lagerfeld zawsze trzymał za niego kciuki. Podobnie jak Rei Kawa- kubo, która zainwestowała w jego markę, gdy zaczynał. MATERIAŁYPRASOWE JACQUEMUS JESIEŃ/ ZIMA 2018/19 „Le Souk” Po pokazie na SS 2018 wyjechał do Maroka, żeby odpo- cząć. Gdy błądził po lokalnych targach, my- ślał: „Taka będzie moja kolejna letnia kolek- cja”. Do lata nie wy- trzymał, afrykańskie sukienki z dzianiny i lniane spódnice za- proponował na sezon zimowy. Simon Porte Jacquemus 20 GLAMOUR

Newsletter / Street style KONSEKWENCJA Kwiaty, kratę i paski miałaś nosić do wszystkiego. Kropki nie zostawiają duże- go pola manewru. Pozostaje ci beret lub minikuferek. Decyzja zapadła. Tej wiosny nosimy grochy. Na okrągło. IMAXTREE/FREE trendami jest trochę tak, jak z zadaniem matematycznym. Skoro był już szał na paski i kwiatki, a potem wybiegi podbiła krata, to jaki kolejny element powinien się znaleźć w tym ciągu logicznym? Wia- domo, że grochy. Innego wyjścia nie ma. To bardzo klasyczny wzór. Zresztą projektanci na- wet nie próbują go modyfikować. Nie powiększają ich ani nie deformują. Małe, czarne i regularne kropki drukują na jednolitych tkaninach w bieli, czerni albo czerwieni. Fasonów do wyboru masz zaledwie trzy. Możesz zainwestować w długą, lekko rozkloszowaną spódnicę. Żeby nie było zbyt dziew- częco, połącz ją z dużym swetrem. Sprawdzi się też prosta sukienka z półgolfem i długim rękawem (o kroju przypominającym popisową midi od Vete- ments). Jeśli dodasz skarpetki i białe sportowe buty, będzie świetnie. Opcja trzecia to lejąca się, cienka bluzka połączona z rurkami i dużą marynarką. To fajna alternatywa dla zbyt formalnej białej koszuli z grubej bawełny. Do zestawu dodaj beret i apaszkę – to nowy look à la paryżanka. kropka Koniec, 22 G L A M O U R

SOLAR w W szystkie kochamy dzianinowe kardigany, swobodne bawełniane kombinezony i wygodne spodnie z miękkiego lnu. To klasyczna w kroju i neutralna w kolorach baza, którą w swojej garderobie powinna mieć każda kobieta. W sezonie wiosna – lato 2018 bez trudu znaj- dziemy ją w salonach marki Solar. A to nie wszystko co w swojej ofercie ma polski brand! Tej wiosny zakochamy się w botanicznych printach i egzotycznych motywach. Stylizacjom w klimacie miejskiego safari dodamy modo- wego sznytu dzięki niebanalnym akcesoriom. Tu dosko- nale sprawdzi się nowoczesna, połyskująca biżuteria. Wybór redakcji Glamour? Fenomenalne parki w liście monstery i spodnie w palmy. Musimy je mieć! KLASYKA I AWANGARDA Marka Solar z powodzeniem łączy dwa światy. Jeden to szykowna klasyka, drugi – energetycz- ny casualowy styl. Nowości na sezon wiosna – lato 2018 w obiektywie Bartka Wieczorka prezentuje polska top modelka Julia Banaś. NASZYJNIK, SOLAR CENA229ZŁ monstery i spodnie w palmy. Musimy je mieć! NASZYJNIK, CENA229ZŁ KURTKA, SOLAR CENA599ZŁ SPODNIE, SOLAR CENA399ZŁ BLUZKA, SOLAR CENA369ZŁ SPODNIE, CENA399ZŁ

Newsletter / It girl Szafa królowej Karoliny Udział w Top Model wykorzystała w 100 procentach. Pracuje jako modelka, jej social media biją rekordy popularności. Wyrasta na nową ikonę stylu. Co nosi? MATERIAŁYPRASOWE ubię ładnie wyglądać, to dodaje mi pewnoś- ci siebie” – mówi Ka- rolina Pisarek. Jej nie- zawodny zestaw to szczyt prostoty: pod- kreślające sylwetkę dżinsy z wysokim stanem (w jej szafie nie znajdziesz biodrówek) i bia- ły T-shirt. Nie lubi być przebra- na, bliżej jej do „dziewczyny z sąsiedztwa” niż do fashion victim. Nie zobaczysz jej w luźnych, szerokich spodniach i bezkształtnym T-shircie, ukrywającym jej zgrabną figurę. Karolina czuje się kobieco w ogromnym wełnianym swet- rze noszonym zamiast sukienki i przydużym, opadającym z ramion kolorowym futerku. Nawet gdy jest sama w domu, dba o to, jak wygląda. Nie zdarza jej się nosić starego dresu, zamiast tego wybiera koronkowe body, bo jak twierdzi, ko- biety nawet w domowym zaciszu lubią czuć się seksow- nie. Zamiast na dizajnerskie ubrania stawia na  projekty polskich marek – Ani Kuczyńskiej i Saint Body. Szuka ich na showroom.pl. Jej ikona stylu? Modelka Victoria’s Secret Romee Strijd. „Potrafi być ultrakobieca nawet w dresie”. Dokładnie jak Karolina. PIĘKNOŚĆ DNIA Karolina ma na sobie sweter Bereniki Czarnoty, showroom.pl, 900 zł. Na zdjęciu obok: ekologiczne futro SANS, showroom.pl, 745 zł. Must haves KAROLINY PISAREK proste fasony, naturalne tkaniny i odrobina koloru SWETER Berenika Czarnota, showroom.pl, 900 zł BODY Saint Body, showroom.pl, 245 zł EKOFUTRO Sans, showroom.pl, 745 zł TORBA Ania Kuczyńska, showroom.pl, 404 zł 24 GLAMOUR

BethDitto, piosenkarkaiautorkatekstów Moda bez ograniczeń. Tak jak Ty. Odkryj ponad 1900 marek na zalando.pl Ja. Bez ograniczeń.