dareks_

  • Dokumenty2 821
  • Odsłony705 384
  • Obserwuję401
  • Rozmiar dokumentów32.8 GB
  • Ilość pobrań345 462

InStyle_Polska_04_2018

Dodano: 6 lata temu

Informacje o dokumencie

Dodano: 6 lata temu
Rozmiar :69.6 MB
Rozszerzenie:pdf

InStyle_Polska_04_2018.pdf

dareks_ CZASOPISMA
Użytkownik dareks_ wgrał ten materiał 6 lata temu. Od tego czasu zobaczyło go już 27 osób, 21 z nich pobrało dokument.

Komentarze i opinie (0)

Transkrypt ( 25 z dostępnych 132 stron)

KWIECIEŃ2018KASIASOKOŁOWSKA JAK NOSIĆ: PASTELE, KROPKI I LATEKS PRZYGOTUJ SIĘ DO SEZONU BIKINI URODA &FITNESS Kasia SokołowskaSTYL TO OSOBOWOŚĆ SEKRETY POLSKICH PROJEKTANTEK OKULARY W WĄSKICH OPRAWKACH TOREBKI W WERSJI MINI OBCASY KACZUSZKI PARYŻ ULUBIONE MIEJSCA TRENDSETTEREK S. 123 Bawsię MODĄ! KWIECIEŃ 2018 is0418_228_v5_Okladka.indd 1 07.03.2018 10:43

A U T O R S K A K O L E K C J A B I Ż U T E R I I M A G D A L E N Y C I E L E C K I E J I M A I O S T A S Z E W S K I E J

Kolekcja dostępna na wkruk.pl. W salonach W.KRUK w całej Polsce od 1. marca. Naszyjnik W.KRUK srebro, 1 290 zł Nausznice W.KRUK żółte złoto, 399 zł Pierścionki W.KRUK srebro, od 109 zł Kolczyki W.KRUK srebro złocone, 799 zł

010 THE GET 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktktand the reest tktktkt THE LOOK 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt STYLE 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt SPRING AWAKENING DriNest poena, ut obus igilines? Tus atandacere quam hus? Aperum ius? Na, Ti. Photographed by Tksdflksd. DriNest poena, ut obus igilines? Tus atandacere quam hus? Aperum ius? Na, Ti. Spistreści THE LOOK 25 KREACJA MIESIĄCA 30 W STYLU GWIAZD 32 SKŁADNIKI STYLU Tomasz Ciachorowski 36 PROJEKTANTKA Ania Kuczyńska STYL 44 A NA DODATEK... 50 MONA LISA NA T-SHIRCIE Moda inspirowana sztuką 54 NIEZŁY MODEL Historia dżinsu 60 SPOSÓB NA Lateks 62 INFLUENCERKA Marta Zawiślańska 64 DOBRZE WYDANE 74 EXPRESS Grochy i kropki URODA 83 ZABÓJCZY DEKOLT 86 PROJEKT CIAŁO 88 DEFINICJA PIĘKNA Kate Hudson 92 SPOSÓB NA URODĘ Marieta Żukowska 94 KIERUNEK DETOKS 100 JAK ONA TO ROBI? Sylwia Wiesenberg KOBIETA INSTYLE 104 KASIA SOKOŁOWSKA ŻYCIE I DOM 123 MODNY PARYŻ 114SAMA SŁODYCZ Pastele w tym sezonie najlepiej nosić od stóp do głów – tak, jak proponuje Tom Ford. Zainspiruj się. zdjęcie GREG ADAMSKI/ MAKATA Spis_tresci-239_hr_p001 2 20/02/18 20:23

LIUJO_AMAZING_instylePL_apr18.indd 1 16/02/18 12:33

KWI ECI EŃ 20 1 8 Wstęp Kiedyś modelki miały być tylko piękne. Wiele z nich, rezygnując z pracy, mówiło, że nie satysfakcjonuje ich bycie tylko „wieszakiem”, przedmiotem. Chciały być podmiotem. I udało się! Świat mody nie rozczula się dzisiaj tylko na widok ślicz- nej buzi i zgrabnego ciała. Szuka osób nietuzinkowych, pewnych siebie, odważ- nych, myślących i przekonanych o tym, że siłą kobiety jest jej osobowość, a nie wyłącznie uroda. Podobnego zdania jest nasza okładkowa gwiazda Kasia Soko- łowska, ambasadorka marki Intimissimi. Wie, że dzisiaj idolką może zostać przede wszystkim kobieta mająca coś do powiedzenia i piękna wewnętrznie (o tym jest właśnie kampania #insidean- dout), a kluczem do piękna pozostaje samoakceptacja. Żadna z nas nie jest idealna. Ale czy ideały w ogóle istnieją? Dla mnie ideał wyróżnia się tym, że ma odwagę i... przyjemność być sobą. Tylko tyle i aż tyle. redaktor naczelna Kiedyś modelki miały być tylko piękne. łowska, ambasadorka marki Intimissimi. Wie, że dzisiaj idolką może zostać przede wszystkim kobieta mająca coś do powiedzenia i piękna wewnętrznie (o tym jest właśnie kampania #insidean- dout), a kluczem do piękna pozostaje samoakceptacja. Żadna z nas nie jest idealna. Ale czy ideały w ogóle istnieją? Dla mnie ideał wyróżnia się tym, że ma odwagę i... przyjemność być sobą. Tylko tyle i aż tyle. Torebka ze skóry, Valentino, 9730 zł, moliera2.com Buty ze skóry, Alameda Turquesa, 1890 zł, moliera2.com Wstep-242_hr_p001 2 20/02/18 21:39

ISSN 1898-8806 Zabroniona jest bezumowna sprzedaż numerów bieżących i archiwalnych po cenie niższej od ceny detalicznej ustalonej przez Wydawcę. Sprzedaż po cenie innej niż podana na okładce jest nielegalna i grozi odpowiedzialnością karną. JESTEŚ NA BIEŻĄCO Z „INSTYLE’EM”? JEŚLI SZUKASZ INSPIRACJI, śledź nas na Facebooku i Instagramie! Na naszych profilach znajdziesz najlepsze stylizacje gwiazd, porady specjalistów i zdjęcia zza kulis naszej pracy. JESTEŚ NA BIEŻĄCO Z „INSTYLE’EM”? JEŚLI SZUKASZ INSPIRACJI, śledź nas na Facebooku i Instagramie! Na naszych profilach znajdziesz najlepsze stylizacje gwiazd, 41,3 TYS. 16 TYS. UK/Ireland: Jeannine Soeldner, tel. +44 20 3440 5832, jeannine.soeldner@burda.com USA/Canada/Mexico: Salvatore Zammuto, tel. +1 212 884 48 24, salvatore.zammuto@burda.com INSTYLE INTERNATIONAL Editor-in-Chief Laura Brown Executive Creative Director Rina Stone Executive Managing Editor Lavinel Savu Deputy Creative Director Brian Anstey International Manager Natalie McCrea International Assistant Aaron Valentic VP and Group Sales Director Kevin Martinez TIME INC. LICENSING & SYNDICATION Senior Vice President, Strategic Partnerships Jennifer Savage Director of Business Affairs Tom Rowland Director of Licensing Operations Richard Schnexider Content Management Director Paul Ordonez Business Development: Director Wendy Zhang Managers Siobhan McIntosh, Alexander Smith TIME INC. President and CEO Rich Battista Chief Content Officer Alan Murray Executive Vice-Presidents Leslie Dukker Doty, Lauren Ezrol Klein, Mark Ford, Greg Giangrande, Steve Marcopoto, Erik Moreno ZESPÓŁ: Anna Muczyńska, Ewelina Dorda, Ewelina Kluz, Radosław Grabowski, Małgorzata Janiszewska, Sylwia Klich, Anna Szulc, Ewa Bogiel (digital) Traffic Expert Joanna Hasny Senior Business Partner Beauty Expert Renata Bogusz Business Partner Katarzyna Ryciak CREATIVE PROJECTS: New Business & Corporate Media DirectorMałgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, tel. 22 360 36 83 Dyrektor dystrybucji i obsługi klienta: Mariusz Ryznar Studio foto: Adam Kaczyński (szef studia), Marcin Klaban (fotograf) Przygotowanie do druku: Premedia.solutions Druk i oprawa: LSC Communications, ul. Obrońców Modlina 11, 30-733 Kraków INTERNATIONAL AD SALES REPRESENTATIVES BURDA INTERNATIONAL Italy: Mariolina Siclari, International Advertising Sales Director tel. +39 02 91 32 34 66, mariolina.siclari@burda-vsg.it BURDA COMMUNITY NETWORK Germany: Vanessa von Minckwitz, tel. +49 89 92 50 35 32, vanessa.vonminckwitz@burda.com; Michael Neuwirth tel. +49 89 9250 3629 michael.neuwirth@burda.com Austria/Switzerland: Goran Vukota, tel. +41 44 81 02 146, goran.vukota@burda.com France/Luxembourg: Marion Badolle-Feick tel. +33 1 72 71 25 24, marion.badolle-feick @burda.com Redaktor naczelna Anna Zejdler-Ibisz Zastępca redaktor naczelnej Dorota Lubańska Sekretarz redakcji Maja Chitro Moda Daria Biedrzycka (szefowa działu), Maja Chitro, Milena Dyńska, Anita Szymczak (asystentka stylistek) Uroda Justyna Moraczewska (szefowa działu), Jagoda Gawle Dział graficzny Małgorzata Gryniewicz (dyrektor artystyczna), Tomasz Kłos (współpraca) Fotoedycja Anna Bulska, Urszula Karczmarczyk-Wieczorkowska (producent sesji) Korekta Małgorzata Koniarska Adres redakcji ul. Marynarska 15 02-674 Warszawa tel. +48 22 3603 900 lub +48 22 3603 901 FB: InstylePolska Instagram: @instylepl WYDAWCA Burda Publishing Polska Sp. z o.o. ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa ZARZĄD: Chief Executive Officer Alexander Sorg General Director Poland Justyna Namięta Chief Financial Officer Dobrosława Snarska-Pełka Senior Business Manager Edyta Piecyk Chief Digital Officer Anna Podkowińska- -Tretyn Doradca zarządu ds. edytorskich Krystyna Kaszuba Brand ManagerDominika Tabaczyńska, tel. 22 360 37 76 Dyrektor produkcjiTomasz Gajda, tel. 22 360 38 33 Biuro Obsługi Klienta,tel. 22 360 37 77, bok@burdamedia.pl REKLAMA: Burda Publishing Polska Sp. z o.o. www.burdamedia.pl Sekretariat biura reklamy tel. 22 360 36 03, faks 22 360 39 80 biuro.reklamy@burdamedia.pl Chief Commercial OfficerMichał Helman Strategy & Sales Support Director Małgorzata Teodorowicz Sales Director Małgorzata Gurbała, tel. 22 360 36 54 Director of Monetization Digital Burda Media Katarzyna Cieślik, tel. 22 360 38 21 Head of Sales InStyle Kamila Garbacz, tel. 22 360 36 17, kamila.garbacz @burdamedia.pl FOT.INSTAGRAM.COM L A JKÓW Specjalnie dla ciebie na bieżąco dokumentujemy pracę naszej redakcji. #followus @instylepl! Od góry od lewej: 1 Na premierz kolekcji makijażu Chanel „Neapolis” poczułyśmy się jak w... Neapolu. 2 Szefowa działu mody Daria Biedrzycka lubi nowe trendy – tu w panto- flach Balenciaga. 3 Pierwsza w Polsce pre- zentacja kolekcji Zara. 4 W wiosenno-letniej kolekcji LeBrand królują kropki i pantera. 5 Poznałyśmy nowe amba- sadorki marki W.KRUK – Magdalenę Cielecką i Maję Ostaszewską. 6 Zaproszenie do YSL Beauty Club. #instylepl 16 TYS. ZAJRZYJ NA NASZ INSTAGRAM. SPRAWDŹ, CO W TYM MIESIĄCU DZIAŁO SIĘ W REDAKCJI „INSTYLE’A”. DOKĄD CHODZIŁYŚMY, CO ROBIŁYŚMY, CO OGLĄDAŁYŚMY. 1 2 3 4 5 6 Feeling_social-223_hr_p001 1 20/02/18 21:06 10 InSTYLE KWIECIEŃ 2018

DIEGO_M_SP_INSTYLE_POL_ APR18.pdf 1 05/02/18 17:24

FOT.IMAXTREE.COM/FREE;ARCHIWUMREDAKCJI;MATERIAŁYPRASOWE Kulisy Sesji NA OKŁADCE Sukienka Saint Laurent/ Vitkac; biustonosz Intimissimi; biżuteria Apart Zdjęcie Marcin Kempski/I Like Photo Stylizacja Daria Biedrzycka Fryzury Tomasz Górecki Makijaż Agnieszka Wilk Produkcja Paweł Żukowski 1 2 GARDEROBA GWIAZDY 1. Céline SS 2018 2. Saint Laurent FW 2017/18 3. Kolczyki Apart, 164 zł 4. Koszula Balenciaga, 5765 zł, vitkac.com 5. Pierścionek Apart, 1769 zł, apart.pl 6. Biustonosz Intimissimi, 149,90 zł, intimissimi.com 7. Buty Victoria Beckham, 2845 zł, moliera2.com 8. Lakier do paznokci Ekert Nails kolor Shellac Mercurial Color Coat, 65 zł, sklep.ekertnails.pl SAINTLAURENT CÉLINE 8 5 8 6 4 Znalezienie miejsca, które przypominałoby nowojorski loft współczesnej artystki, nie było łatwym zadaniem. Udało się to w warszawskiej Reducie Banku Polskiego, której wnętrza wypełniły wielkoformatowe abstrakcyjne obrazy Pawła Żukowskiego. Kasia Sokołowska szybko weszła w nową rolę, energicznie machając pędzlem podczas zdjęć. Bazą stylizacji od topowych projektantów stała się bielizna Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ WAGĘ DO BIELIZNY. JEST DLA MNIE RÓWNIE WAŻNA JAK UBRANIE. STANOWI ISTOTNY ELEMENT KAŻDEJ STYLIZACJI KASIA SOKOŁOWSKA 7 od topowych projektantów stała się bielizna Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ WAGĘ DO BIELIZNY. Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ 3 Kulisy-216_hr_p001 1 20/02/18 17:52 12 InSTYLE KWIECIEŃ 2018

Torba ze skóry, Max Mara, 4499 zł, pl.maxmara.com Rok 2017 był dla niej udany – najczęściej ze wszystkich modelek gościła na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Nic dziwnego, że marka Max Mara po raz drugi z rzędu zatrudniła ją do promowania swoich akcesoriów. Kampanię fotografował Steven Meisel, a stylizowała Carine Roitfeld. 0, BELLA! Modna FOT.©STEVENMEISELDLAMAXMARA 0, BELLA! CHCESZ TO MIEĆ The Get_otwarcie-208_hr_p001 1 21/02/18 13:12

Modna listaModna lista FOT.GETTYIMAGES;ANDREA&VALENTINA/MATERIAŁYPRASOWE;MATERIAŁYPRASOWE HISTORIA GENIUSZA MODY Burzliwe życie i tragiczna śmierć Alexandra McQueena osiem lat temu do dziś inspirują twórców filmowych. W tym roku szykują dla nas co najmniej dwa obrazy – pełnometra- żowy, śledzący przygotowania do retrospek- tywnego pokazu projektanta w 2009 roku; drugi – dokumentalny, pokazujący przemianę pracownika zakładów krawieckich na londyń- skiej ulicy Savile Row w jednego z najbardziej kontrowersyjnych projektantów mody. Nie możemy się doczekać. KAMELEON Pierwsza uniseksowa pomadka. Z jej pomocą twoje – i jego – usta staną się uwodzicielskie i pełne. W zetknięciu z wargami przechodzi metamorfozę: z natury szara, przybiera na nich lekko różowy odcień. Pomadka Girls Will be Boys, Lipstick Queen, 115 zł, galilu.pl OKULARY Świat ujrzał je podczas pokazów haute cou- ture. Alexandre Vauthier założył modelkom okulary stworzone we współpracy z marką Alain Mikli. Okrągłe, wąskie, z kryształami Swarovskiego, budziły zainteresowanie nie mniejsze niż kolekcja projektanta. Bohaterką ich kampanii reklamowej została Kate Moss. NA SZCZĘŚCIE Szukanieukochanej osobyjestjakszukanie czterolistnejkoniczny: wśródtysięcyinnych trzebadostrzec tęjedyną,szczególną koniczynkę.Myjuż znalazłyśmy. Kolczyki Bery z mosiądzu i srebra, 320 zł/para, orska.pl The get-215_hr_p001 2 20/02/18 20:50 16 InSTYLE KWIECIEŃ 2018

MISTRZOWSKI POKAZ Przygotowania do wystawy Azzedine Alaïa przerwała śmierć projektanta. Prezentuje 60 najlepszych sylwetek, które stworzył w ciągu 35 lat kariery zapoczątkowanej wymyśleniem body, obcisłych czarnych spodni i sukienki zapinanej na plecach na suwak. „Azzedine Alaïa: Je suis couturier” L’association Azzedine Alaïa w Paryżu (do 10.06) oraz Design Museum w Londynie (10.05-7.10.2018). DOMEK NA PLAŻY „Chciałem uchwycić nastrój panujący w opuszczonym domku, stojącym na plaży w środku zimy” – mówi dyrektor kreatywny marki, Christopher Chong. I udało się. Nowe perfumy pachną wyrzuconymi na brzeg morza kawałkami drewna, muszlami i suchą morską trawą. Beach Hut Woman EDP, Amouage, 1235 zł/100 ml, perfumeriaquality.pl NOWA ODSŁONA Cylindryczneobcasy,kwadratowe noskiwstyluretroiwiązaniewokół kostki–toznakrozpoznawczy kultowychjużklapekJWAndersona. Wtymsezonieirlandzkiprojektant skóręzamieniłnamateriał zlogotypamimarki.Jesteśmyza! Z MCHU I PAPROCI Pierwszy pierścionek stworzyła na stole kuchen- nym rodziców, mając 12 lat. Dziś Anna Samków ręcznie robi biżuterię, tworząc niepowtarzalne wzory, np. przy użyciu skórek z banana, płatków kwiatów, liści, mchów czy paproci. Obrączki 5:06, 90 zł/szt., pierścionek 10:30, 120 zł, annasamkow.com Buty z materiału i zamszu, ok. 3700 zł, mytheresa.com The get-215_hr_p002 5 20/02/18 20:50 17InSTYLEKWIECIEŃ 2018

MODA X URODA Paryski dom mody Balmain po raz pierwszy w historii nawiązał współpracę z marką kosmetyczną. Jej efektem jest limitowana kolekcja matowych pomadek Color Riche L’Oréal Paris. Powstały w 12 odcieniach, inspirowanych model- kami – muzami Oliviera Rousteinga. L’Oréal Paris X Balmain Color Riche, 62,99 zł WIOSNA! Jeśli jeszcze masz wątpliwo- ści, czy nadeszła wiosna – ko- lekcja broszek Wild Garden Caroliny Herrery je rozwieje. Złota osa, zielony ślimak, niebieski pająk i nakrapiana złotem czerwona biedronka – to tylko część owadów, które się w niej znalazły. Broszka Wild Garden, Carolina Herrera, 560 zł, chcarolinaherrera.com TĘCZA Fotografia złożonego materiału Burberry z kultową kratą prze- tkaną tęczowymi kolo- rami wywołała porusze- nie w sieci. Była to zapowiedź ostatniej kolekcji Christophera Baileya dla brytyjskiego domu mody, z którego odchodzi po 17 latach. I jak się okazało pod- czas London Fashion Week – jedna z jego najlepszych. „Dedykuję ją ruchom LGBTQ” – podkreślał wzruszony Bailey. Projekty są już dostępne w butikach. Modna lista Ani Gucci ze swoimi „zakurzonymi” trampkami nie był pierwszy, ani Vete- ments z „brudnymi” sneakersami, a nawet nie była to Balenciaga. Stylistyką znoszonych butów od początku istnienia marki, a więc od 2000 roku, zafascynowani są projektanci włoskiego brandu Golden Goose. W tym sezonie małżeństwo założycieli – Francesca i Alessandro Gallo – poszli o krok dalej ze swoją casualową bezkompromisowością. Sneakersy wyglądają, jakby zostały oklejone starą, złotą taśmą. Zakurzonezłoto Buty Golden Goose Deluxe Brand, Superstar, 1710 zł, wonders.com.pl The get_2-241_hr_p001 2 20/02/18 20:50 18 InSTYLE KWIECIEŃ 2018

JAMIE HEWLETT Rysownik komiksów „Tank Girl” i członek wirtualnego zespołu Gorillaz. Jedna z najważniejszych postaci popkultury. Wydany przez Taschen album podsumowuje 25 lat twórczości arty- sty. Pierwsze wydanie sprzedało się w 14 dni. BOMBA ZEGAROWA W 2005 roku szwajcarska marka Longines wypuściła na rynek linię zegarków Master Collection, która wkrótce stała się bestsellerem. Łączy w sobie klasyczny wygląd z nowocze- snymi rozwiązaniami technologicznymi. Uwagę przykuwa cyferblat w niesamowitym niebieskim odcieniu i idealnie zgrany z nią kolorystycz- nie pasek z aligatora (lub stalowa bransoleta). Przeszklony dekiel koperty odsłania błyszczący mechanizm z naciągiem automatycznym. Właśnie ukazał się nowy model zegarka. Dla nas – bomba! Zegarek Master Collection, Longines, 7560 zł, longines.pl KULTOWY MARGIELA Nie lubi rozgłosu, zdjęć i wywiadów. Martin Margiela zaczynał jako asystent Jeana-Paula Gaultiera, dziś jest jednym z najbardziej rozchwy- tywanych (i kontrowersyjnych) projektantów mody. Ze wzajemnością kocha dekonstrukcję, a jego pracami inspiruje się m.in. dyrektor kre- atywny Balenciagi i Vetements – Demna Gvasalia. W Palais Galliera na wystawie poświęconej Margieli można m.in. obejrzeć kultowe projekty marki i fragmenty wywiadów z projektantem. Palais Galliera, Paryż, do 15.07.2018 BABY LADYPolska marka, włoska skóra, szwajcarska precyzja – tak w skrócie można opisać Zahara Leather. Choć istnieje dopiero od półtora roku, ma już grono wiernych wielbicieli. Proponuje ręcznie szyte torby ze starannie wyselekcjonowanych skór, z możliwością personalizacji za pomocą haftowanych inicjałów. Nam wpadła w oko torebka Baby Lady w kolorze rdzawego piasku. @da_midays Jamie Hewlett, Taschen, 170 zł, taschen.com FOT.IMAXTREE.COM/FREE;INSTAGRAM.COM;©JULIENVIDAL/GALLIERA/ROGER-VIOLLET;MATERIAŁYPRASOWE Torebka Baby Lady, Zahara Leather, 890 zł, showroom.pl The get_2-241_hr_p002 3 20/02/18 20:50 19InSTYLEKWIECIEŃ 2018

Piosenkarka i dziedziczka marki kryształowej biżuterii VICTORIA SWAROVSKI Aktorki i ambasadorki Marc Cain (obie w total lookach marki) MAŁGORZATA FOREMNIAK, KAMILLA BAAR-KOCHAŃSKA i redaktor naczelna InStyle ANNA ZEJDLER-IBISZ. KAMILLA BAAR-KOCHAŃSLA z robiącą karierę w Niemczech polską aktorką i piosenkarką NATALIĄ AVELON. JOANNA HORODYŃSKA ubrana w Marc Cain od stóp do głów. Aktor CLEMENS SCHICK oglądał pokaz w towarzystwie HELMUTA SCHLOTTERA, założyciela i prezesa marki Marc Cain, i jego żony, UTE SCHLOTTER. FOT.akpa(6);geTTyimagesdlamarccain(2) TheLook POKAZKOLEKCJI MARCACAINA Berlin, Stacja metra pod Potsdam Square, 16 stycznia 2018 Inspirowany legendarnym Studiem 54 pokaz przyciągnął wiele polskich i zagranicznych gwiazd. Nowe sylwetki, silne akcenty kolorystyczne i gra kontrastów – to propozycja marki na jesienno-zimowy sezon. Z tkanin królowały zabawne futra, plusz i aksamit. Strefa Vip Neony, graffiti i półmrok wykreował y atmosferę klubową. is0418_205_v1_strefa vip.indd 1 20/02/18 22:52 20 InSTYLE KWIECIEŃ 2018

PRZYJAŹŃ: NOWAKOLEKCJA W.KRUK Studio Jasna Sprawa, Warszawa, 14 lutego 2018 „Mamy podobne spojrzenie na świat, podobne pasje, tym bar- dziej cieszy nas, że mogłyśmy razem wziąć udział w tym pro- jekcie. Mam nadzieję, że dziewczyny, które sięgną po tę kolekcję, odkryją jej prze- słanie” – powiedziała Maja Ostaszewska na początku spotkania z okazji premiery kolekcji „PRZYJAŹŃ”, którą razem z Magdaleną Cielecką zaprojektowały dla marki W.KRUK. „Nasza przyjaźń nie wymaga zbędnych słów i wy- siłku. Pełna jest szaleństwa, ale i wyrozumiałości. Zrozu- mienia i szczerego doradztwa. Dbania o siebie w najważniej- szych sprawach i dzielenia się najmniej istotnymi szczegó- łami codzienności” – mówi Cielecka. „Pracujemy razem, dużo wyjeżdżamy. Z tych po- dróży przywiozłyśmy wiele in- spiracji. Lubimy biżuterię, potrzebujemy jej na co dzień i na czerwony dywan. Dlatego w naszej kolekcji jest minima- lizm i glamour” – dodała. Au- torski, surowy design kolekcji opiera się na motywie wiecz- nie zielonego rozmarynu ubranego w srebro i złoto, który zapisał się w kulturze jako symbol przyjaźni i wierności. Reprezentacja W.KRUK – aktorka MAGDA- LENA CIELECKA, dyrektor marketingu W.KRUK DARIA SZAJNAR, aktorka MAJA OSTASZEWSKA i szefowa PR W.KRUK JOANNA ANDRZEJEWSKA Na premierze pojawiły się m.in. projektantka EWA SZABATIN i modelka KAMILA SZCZAWIŃSKA. Obie wybrały na tę okazję biżuterię z kolekcji Kwiaty Nocy. Kolekcję „PRZYJAŹŃ” podziwiały KAROLINA FERENSTEIN-KRAŚKO i ANNA ZEJDLER-IBISZ FOT.ŁUKASZWAJSZCZYK/MATERIAŁYPRASOWE;MATERIAŁYPRASOWE Wydarzenie W.KRUK stało się celebracją przyjaźni. Na zdjęciu MARCELINA ZAWADZKA i ROZALIA MANCEWICZ. Autorska kolekcja biżuterii opiera się na motywie rozmarynu. To właśnie formę tej rośliny aktorki odwzorowały w swoich projektach. Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska to przyjaciółki, a od teraz również amba- sadorki kolekcji W.KRUK „PRZYJAŹŃ”. strefa vip_kruk-237_hr_p001 40 20/02/18 22:14 21InSTYLEKWIECIEŃ 2018

TheLook LILOU DODAJE BLASKU GWIAZDOM Praska Drukarnia, Warszawa, 7 lutego 2018 Podczas pokazu kolekcji duetu BIZUU na sezon wiosna/lato 2018 podzi- wiałyśmy też najnowsze projekty marki spersona- lizowanej biżuterii Lilou, która była Partnerem Pokazu. Modelki miały na sobie spektakularne ażurowe bransolety, naszyjniki z kolekcji inspirowanej Pawimi Piórami, kolczyki i pier- ścionki z kolekcji Barok z kryształami w najmod- niejszych kolorach oraz kultowe już koniczyny i serca. Biżuteria Lilou królowała również na czerwonym dywanie. Wśród gwiazd, które wybrały ją na ten event, zauważyłyśmy Julię Wieniawę, Karolinę Gorczycę, Annę Czarto- ryską-Niemczycką, Olgę Kalicką, Agnieszkę Sienkiewicz, Kamilę Szczawińską, Odetę Moro, Paulinę Krupińską i Karolinę Malinowską. Szyk i klasa w najlepszym wydaniu. Kaszkiet, falbany, blady róż i okrągłe okulary. Wkrótce będą w szafach wszystkich fashionistek. KAMILA SZCZAWIŃSKA, JULIA WIENIAWA i ANNA CZARTORYSKA-NIEMCZYCKA tego wieczoru uzupełniły stylizacje biżuterią Lilou z kolekcji inspirowanej Pawimi Piórami. Dyrektor Generalny Lilou MATEUSZ MOTYCZYŃSKI, twórczyni i właścicielka marki MAGDALENA MOUSSON- -LESTANG i specjalista ds. PR KACPER SŁOMA. FOT.FILIPOKOPNY;WOJCIECHFOJT;ANDRZEJMARCHWIŃSKI Pozłacane bransoletki z najnowszej kolekcji inspirowanej Pawimi Piórami świetnie komponują się z florystycz- nymi wzorami sukni BIZUU. Sukienki w estetyce orientu, topy z logo Rolling Stones, nerki, paski, kaszkiety, paryskie berety i powracające do łask materiałowe opaski... Duet BIZUU, czyli BLANKA JORDAN i ZUZANNA WACHOWIAK, stworzyły doskonałą ściągawkę z najmodniejszych trendów sezonu. Pudrowy róż, który jest wizytówką marki BIZUU, nadal zajmuje ważne miejsce w kolekcji i pojawia się na wielu modelach na nadchodzący sezon. Look idealnie dopełniają kolczyki Barok. strefa vip_bizuu-219_hr_p001 40 20/02/18 20:53 22 InSTYLE KWIECIEŃ 2018

SZUKAJ INSPIRACJI Oznacz swoje zdjęcie z naszym magazynem hasztagiem #instylepl, a opublikujemy je w następnym numerze! NA NASZYM INSTAGRAMIE @INSTYLEPL @magdalenasmolik @kolekcjonerka @hhankape Instagram-236_hr_p001 2 20/02/18 14:54

MONTH 20 16 InSTYLE 1 The LookKreacja MiesiącaDIANEKRUGER w marynarce i sukience z kolekcji Monse Resort 2018 Na 25. ceremonii wręczenia francuskich nagród filmowych Trophées du Film français w Paryżu Diane Kruger pojawiła się w projekcie awan- gardowej amerykań- -skiej marki Monse. Biała, asymetryczna sukienka i spięta paskiem marynarka w kratę Księcia Walii z zaskakującym roz- cięciem to bardzo udany miks męskich i kobiecych krojów. Kreacji koloru dodały czerwone usta i buty, a look dopełniła torebka Snow White Olympii Le-Tan. FOT.ABACA/PAP The Look_Opener-221_hr_p001 1 20/02/18 15:19 25InSTYLEKWIECIEŃ 2018