KWIECIEŃ2018KASIASOKOŁOWSKA
JAK NOSIĆ:
PASTELE, KROPKI
I LATEKS
PRZYGOTUJ
SIĘ DO
SEZONU
BIKINI
URODA
&FITNESS
Kasia
SokołowskaSTYL TO
OSOBOWOŚĆ
SEKRETY
POLSKICH
PROJEKTANTEK
OKULARY
W WĄSKICH
OPRAWKACH
TOREBKI
W WERSJI
MINI
OBCASY
KACZUSZKI
PARYŻ
ULUBIONE
MIEJSCA
TRENDSETTEREK
S. 123
Bawsię
MODĄ!
KWIECIEŃ 2018
is0418_228_v5_Okladka.indd 1 07.03.2018 10:43
A U T O R S K A K O L E K C J A B I Ż U T E R I I M A G D A L E N Y C I E L E C K I E J I M A I O S T A S Z E W S K I E J
Kolekcja dostępna na wkruk.pl. W salonach W.KRUK w całej Polsce od 1. marca.
Naszyjnik W.KRUK
srebro, 1 290 zł
Nausznice W.KRUK
żółte złoto, 399 zł
Pierścionki W.KRUK
srebro, od 109 zł
Kolczyki W.KRUK
srebro złocone,
799 zł
010
THE GET
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktktand the
reest tktktkt
THE LOOK
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
STYLE
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
000 STORY NAME
Stori descriptoin heere tktkt
and the reest tktktkt
SPRING AWAKENING
DriNest poena, ut obus
igilines? Tus atandacere quam
hus? Aperum ius? Na, Ti.
Photographed by Tksdflksd.
DriNest poena, ut obus
igilines? Tus atandacere quam
hus? Aperum ius? Na, Ti.
Spistreści
THE LOOK
25 KREACJA MIESIĄCA
30 W STYLU GWIAZD
32 SKŁADNIKI STYLU
Tomasz Ciachorowski
36 PROJEKTANTKA
Ania Kuczyńska
STYL
44 A NA DODATEK...
50 MONA LISA
NA T-SHIRCIE
Moda inspirowana sztuką
54 NIEZŁY MODEL
Historia dżinsu
60 SPOSÓB NA
Lateks
62 INFLUENCERKA
Marta Zawiślańska
64 DOBRZE WYDANE
74 EXPRESS
Grochy i kropki
URODA
83 ZABÓJCZY DEKOLT
86 PROJEKT CIAŁO
88 DEFINICJA PIĘKNA
Kate Hudson
92 SPOSÓB NA URODĘ
Marieta Żukowska
94 KIERUNEK DETOKS
100 JAK ONA TO ROBI?
Sylwia Wiesenberg
KOBIETA INSTYLE
104 KASIA SOKOŁOWSKA
ŻYCIE I DOM
123 MODNY PARYŻ
114SAMA SŁODYCZ
Pastele w tym
sezonie najlepiej
nosić od stóp
do głów – tak,
jak proponuje
Tom Ford.
Zainspiruj się.
zdjęcie GREG
ADAMSKI/
MAKATA
Spis_tresci-239_hr_p001 2 20/02/18 20:23
KWI ECI EŃ 20 1 8
Wstęp
Kiedyś modelki miały być tylko piękne.
Wiele z nich, rezygnując z pracy, mówiło,
że nie satysfakcjonuje ich bycie tylko
„wieszakiem”, przedmiotem. Chciały być
podmiotem. I udało się! Świat mody nie
rozczula się dzisiaj tylko na widok ślicz-
nej buzi i zgrabnego ciała. Szuka osób
nietuzinkowych, pewnych siebie, odważ-
nych, myślących i przekonanych o tym,
że siłą kobiety jest jej osobowość, a nie
wyłącznie uroda. Podobnego zdania jest
nasza okładkowa gwiazda Kasia Soko-
łowska, ambasadorka marki Intimissimi.
Wie, że dzisiaj idolką może zostać
przede wszystkim kobieta mająca coś
do powiedzenia i piękna wewnętrznie
(o tym jest właśnie kampania #insidean-
dout), a kluczem do piękna pozostaje
samoakceptacja. Żadna z nas nie jest
idealna. Ale czy ideały w ogóle istnieją?
Dla mnie ideał wyróżnia się tym, że ma
odwagę i... przyjemność być sobą.
Tylko tyle i aż tyle.
redaktor naczelna
Kiedyś modelki miały być tylko piękne.
łowska, ambasadorka marki Intimissimi.
Wie, że dzisiaj idolką może zostać
przede wszystkim kobieta mająca coś
do powiedzenia i piękna wewnętrznie
(o tym jest właśnie kampania #insidean-
dout), a kluczem do piękna pozostaje
samoakceptacja. Żadna z nas nie jest
idealna. Ale czy ideały w ogóle istnieją?
Dla mnie ideał wyróżnia się tym, że ma
odwagę i... przyjemność być sobą.
Tylko tyle i aż tyle.
Torebka ze skóry,
Valentino, 9730 zł,
moliera2.com
Buty ze skóry,
Alameda Turquesa,
1890 zł, moliera2.com
Wstep-242_hr_p001 2 20/02/18 21:39
ISSN 1898-8806
Zabroniona jest bezumowna
sprzedaż numerów bieżących
i archiwalnych po cenie niższej
od ceny detalicznej ustalonej
przez Wydawcę. Sprzedaż
po cenie innej niż podana na
okładce jest nielegalna i grozi
odpowiedzialnością karną.
JESTEŚ NA BIEŻĄCO Z „INSTYLE’EM”?
JEŚLI SZUKASZ INSPIRACJI, śledź nas na Facebooku i Instagramie! Na naszych profilach znajdziesz najlepsze stylizacje gwiazd,
porady specjalistów i zdjęcia zza kulis naszej pracy.
JESTEŚ NA BIEŻĄCO Z „INSTYLE’EM”?
JEŚLI SZUKASZ INSPIRACJI, śledź nas na Facebooku i Instagramie! Na naszych profilach znajdziesz najlepsze stylizacje gwiazd,
41,3 TYS. 16 TYS.
UK/Ireland: Jeannine Soeldner,
tel. +44 20 3440 5832, jeannine.soeldner@burda.com
USA/Canada/Mexico: Salvatore Zammuto,
tel. +1 212 884 48 24, salvatore.zammuto@burda.com
INSTYLE INTERNATIONAL
Editor-in-Chief Laura Brown
Executive Creative Director Rina Stone
Executive Managing Editor Lavinel Savu
Deputy Creative Director Brian Anstey
International Manager Natalie McCrea
International Assistant Aaron Valentic
VP and Group Sales Director Kevin Martinez
TIME INC. LICENSING & SYNDICATION
Senior Vice President, Strategic Partnerships
Jennifer Savage
Director of Business Affairs Tom Rowland
Director of Licensing Operations Richard Schnexider
Content Management Director Paul Ordonez
Business Development:
Director Wendy Zhang
Managers Siobhan McIntosh, Alexander Smith
TIME INC.
President and CEO Rich Battista
Chief Content Officer Alan Murray
Executive Vice-Presidents Leslie Dukker Doty,
Lauren Ezrol Klein, Mark Ford, Greg Giangrande,
Steve Marcopoto, Erik Moreno
ZESPÓŁ:
Anna Muczyńska, Ewelina Dorda, Ewelina Kluz,
Radosław Grabowski, Małgorzata Janiszewska,
Sylwia Klich, Anna Szulc, Ewa Bogiel (digital)
Traffic Expert Joanna Hasny
Senior Business Partner Beauty Expert
Renata Bogusz
Business Partner Katarzyna Ryciak
CREATIVE PROJECTS:
New Business & Corporate Media
DirectorMałgorzata Nocuń-Zygmuntowicz,
tel. 22 360 36 83
Dyrektor dystrybucji i obsługi klienta:
Mariusz Ryznar
Studio foto: Adam Kaczyński (szef studia),
Marcin Klaban (fotograf)
Przygotowanie do druku: Premedia.solutions
Druk i oprawa: LSC Communications,
ul. Obrońców Modlina 11, 30-733 Kraków
INTERNATIONAL AD SALES
REPRESENTATIVES
BURDA INTERNATIONAL
Italy: Mariolina Siclari, International Advertising
Sales Director tel. +39 02 91 32 34 66,
mariolina.siclari@burda-vsg.it
BURDA COMMUNITY NETWORK
Germany: Vanessa von Minckwitz,
tel. +49 89 92 50 35 32,
vanessa.vonminckwitz@burda.com;
Michael Neuwirth tel. +49 89 9250 3629
michael.neuwirth@burda.com
Austria/Switzerland: Goran Vukota,
tel. +41 44 81 02 146, goran.vukota@burda.com
France/Luxembourg: Marion Badolle-Feick
tel. +33 1 72 71 25 24, marion.badolle-feick
@burda.com
Redaktor naczelna
Anna Zejdler-Ibisz
Zastępca redaktor naczelnej
Dorota Lubańska
Sekretarz redakcji Maja Chitro
Moda Daria Biedrzycka (szefowa
działu), Maja Chitro, Milena Dyńska,
Anita Szymczak (asystentka stylistek)
Uroda Justyna Moraczewska
(szefowa działu), Jagoda Gawle
Dział graficzny Małgorzata
Gryniewicz (dyrektor artystyczna),
Tomasz Kłos (współpraca)
Fotoedycja Anna Bulska, Urszula
Karczmarczyk-Wieczorkowska
(producent sesji)
Korekta Małgorzata Koniarska
Adres redakcji
ul. Marynarska 15
02-674 Warszawa
tel. +48 22 3603 900
lub +48 22 3603 901
FB: InstylePolska
Instagram: @instylepl
WYDAWCA
Burda Publishing Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa
ZARZĄD:
Chief Executive Officer Alexander Sorg
General Director Poland Justyna Namięta
Chief Financial Officer Dobrosława
Snarska-Pełka
Senior Business Manager Edyta Piecyk
Chief Digital Officer Anna Podkowińska-
-Tretyn
Doradca zarządu ds. edytorskich
Krystyna Kaszuba
Brand ManagerDominika Tabaczyńska,
tel. 22 360 37 76
Dyrektor produkcjiTomasz Gajda,
tel. 22 360 38 33
Biuro Obsługi Klienta,tel. 22 360 37 77,
bok@burdamedia.pl
REKLAMA:
Burda Publishing Polska Sp. z o.o.
www.burdamedia.pl
Sekretariat biura reklamy
tel. 22 360 36 03, faks 22 360 39 80
biuro.reklamy@burdamedia.pl
Chief Commercial OfficerMichał Helman
Strategy & Sales Support Director
Małgorzata Teodorowicz
Sales Director Małgorzata Gurbała,
tel. 22 360 36 54
Director of Monetization Digital Burda Media
Katarzyna Cieślik, tel. 22 360 38 21
Head of Sales InStyle Kamila Garbacz,
tel. 22 360 36 17, kamila.garbacz
@burdamedia.pl
FOT.INSTAGRAM.COM
L A JKÓW
Specjalnie dla ciebie
na bieżąco dokumentujemy
pracę naszej redakcji.
#followus @instylepl!
Od góry od lewej:
1 Na premierz kolekcji
makijażu Chanel „Neapolis”
poczułyśmy się jak
w... Neapolu.
2 Szefowa działu mody
Daria Biedrzycka lubi
nowe trendy – tu w panto-
flach Balenciaga.
3 Pierwsza w Polsce pre-
zentacja kolekcji Zara.
4 W wiosenno-letniej
kolekcji LeBrand królują
kropki i pantera.
5 Poznałyśmy nowe amba-
sadorki marki W.KRUK
– Magdalenę Cielecką
i Maję Ostaszewską.
6 Zaproszenie do YSL
Beauty Club.
#instylepl
16 TYS.
ZAJRZYJ NA NASZ INSTAGRAM. SPRAWDŹ, CO W TYM MIESIĄCU DZIAŁO SIĘ
W REDAKCJI „INSTYLE’A”. DOKĄD CHODZIŁYŚMY, CO ROBIŁYŚMY, CO OGLĄDAŁYŚMY.
1 2 3
4 5 6
Feeling_social-223_hr_p001 1 20/02/18 21:06
10 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
FOT.IMAXTREE.COM/FREE;ARCHIWUMREDAKCJI;MATERIAŁYPRASOWE
Kulisy
Sesji
NA OKŁADCE
Sukienka Saint Laurent/
Vitkac; biustonosz
Intimissimi;
biżuteria Apart
Zdjęcie Marcin
Kempski/I Like Photo
Stylizacja Daria
Biedrzycka
Fryzury Tomasz Górecki
Makijaż Agnieszka Wilk
Produkcja Paweł
Żukowski
1 2
GARDEROBA GWIAZDY
1. Céline SS 2018 2. Saint Laurent
FW 2017/18 3. Kolczyki Apart, 164
zł 4. Koszula Balenciaga, 5765 zł,
vitkac.com 5. Pierścionek Apart,
1769 zł, apart.pl 6. Biustonosz
Intimissimi, 149,90 zł, intimissimi.com
7. Buty Victoria Beckham, 2845 zł,
moliera2.com 8. Lakier do paznokci
Ekert Nails kolor Shellac Mercurial
Color Coat, 65 zł, sklep.ekertnails.pl
SAINTLAURENT
CÉLINE
8
5
8
6
4
Znalezienie miejsca, które przypominałoby
nowojorski loft współczesnej artystki, nie było
łatwym zadaniem. Udało się to w warszawskiej
Reducie Banku Polskiego, której wnętrza
wypełniły wielkoformatowe abstrakcyjne
obrazy Pawła Żukowskiego. Kasia Sokołowska
szybko weszła w nową rolę, energicznie
machając pędzlem podczas zdjęć. Bazą stylizacji
od topowych projektantów stała się bielizna
Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami.
PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ
WAGĘ DO BIELIZNY.
JEST DLA MNIE
RÓWNIE WAŻNA JAK
UBRANIE. STANOWI
ISTOTNY ELEMENT
KAŻDEJ STYLIZACJI
KASIA SOKOŁOWSKA
7
od topowych projektantów stała się bielizna
Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami.
PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ
Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami.
PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ
WAGĘ DO BIELIZNY.
Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami.
PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ
3
Kulisy-216_hr_p001 1 20/02/18 17:52
12 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
Modna listaModna lista
FOT.GETTYIMAGES;ANDREA&VALENTINA/MATERIAŁYPRASOWE;MATERIAŁYPRASOWE
HISTORIA
GENIUSZA MODY
Burzliwe życie i tragiczna śmierć Alexandra
McQueena osiem lat temu do dziś inspirują
twórców filmowych. W tym roku szykują dla
nas co najmniej dwa obrazy – pełnometra-
żowy, śledzący przygotowania do retrospek-
tywnego pokazu projektanta w 2009 roku;
drugi – dokumentalny, pokazujący przemianę
pracownika zakładów krawieckich na londyń-
skiej ulicy Savile Row w jednego z najbardziej
kontrowersyjnych projektantów mody. Nie
możemy się doczekać.
KAMELEON
Pierwsza uniseksowa
pomadka. Z jej pomocą
twoje – i jego – usta
staną się uwodzicielskie
i pełne. W zetknięciu
z wargami przechodzi
metamorfozę: z natury
szara, przybiera na nich
lekko różowy odcień.
Pomadka Girls Will
be Boys, Lipstick
Queen, 115 zł, galilu.pl
OKULARY
Świat ujrzał je podczas pokazów haute cou-
ture. Alexandre Vauthier założył modelkom
okulary stworzone we współpracy z marką
Alain Mikli. Okrągłe, wąskie, z kryształami
Swarovskiego, budziły zainteresowanie nie
mniejsze niż kolekcja projektanta. Bohaterką
ich kampanii reklamowej została Kate Moss.
NA SZCZĘŚCIE
Szukanieukochanej
osobyjestjakszukanie
czterolistnejkoniczny:
wśródtysięcyinnych
trzebadostrzec
tęjedyną,szczególną
koniczynkę.Myjuż
znalazłyśmy.
Kolczyki Bery z mosiądzu
i srebra, 320 zł/para, orska.pl
The get-215_hr_p001 2 20/02/18 20:50
16 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
MISTRZOWSKI POKAZ
Przygotowania do wystawy Azzedine Alaïa
przerwała śmierć projektanta. Prezentuje
60 najlepszych sylwetek, które stworzył
w ciągu 35 lat kariery zapoczątkowanej
wymyśleniem body, obcisłych czarnych spodni
i sukienki zapinanej na plecach na suwak.
„Azzedine Alaïa: Je suis couturier” L’association
Azzedine Alaïa w Paryżu (do 10.06) oraz Design
Museum w Londynie (10.05-7.10.2018).
DOMEK NA PLAŻY
„Chciałem uchwycić nastrój panujący w opuszczonym
domku, stojącym na plaży w środku zimy” – mówi dyrektor
kreatywny marki, Christopher Chong. I udało się. Nowe
perfumy pachną wyrzuconymi na brzeg morza kawałkami
drewna, muszlami i suchą morską trawą.
Beach Hut Woman EDP, Amouage, 1235 zł/100 ml,
perfumeriaquality.pl
NOWA ODSŁONA
Cylindryczneobcasy,kwadratowe
noskiwstyluretroiwiązaniewokół
kostki–toznakrozpoznawczy
kultowychjużklapekJWAndersona.
Wtymsezonieirlandzkiprojektant
skóręzamieniłnamateriał
zlogotypamimarki.Jesteśmyza!
Z MCHU
I PAPROCI
Pierwszy pierścionek
stworzyła na stole kuchen-
nym rodziców, mając 12 lat.
Dziś Anna Samków ręcznie
robi biżuterię, tworząc
niepowtarzalne wzory,
np. przy użyciu skórek
z banana, płatków kwiatów,
liści, mchów czy paproci.
Obrączki 5:06, 90 zł/szt.,
pierścionek 10:30, 120 zł,
annasamkow.com
Buty z materiału
i zamszu,
ok. 3700 zł,
mytheresa.com
The get-215_hr_p002 5 20/02/18 20:50
17InSTYLEKWIECIEŃ 2018
MODA X URODA
Paryski dom mody Balmain po raz
pierwszy w historii nawiązał współpracę
z marką kosmetyczną. Jej efektem jest
limitowana kolekcja matowych pomadek
Color Riche L’Oréal Paris. Powstały
w 12 odcieniach, inspirowanych model-
kami – muzami Oliviera Rousteinga.
L’Oréal Paris X Balmain Color Riche, 62,99 zł
WIOSNA!
Jeśli jeszcze masz wątpliwo-
ści, czy nadeszła wiosna – ko-
lekcja broszek Wild Garden
Caroliny Herrery je rozwieje.
Złota osa, zielony ślimak,
niebieski pająk i nakrapiana
złotem czerwona biedronka
– to tylko część owadów, które
się w niej znalazły.
Broszka Wild Garden, Carolina Herrera,
560 zł, chcarolinaherrera.com
TĘCZA
Fotografia złożonego
materiału Burberry
z kultową kratą prze-
tkaną tęczowymi kolo-
rami wywołała porusze-
nie w sieci. Była
to zapowiedź ostatniej
kolekcji Christophera
Baileya dla brytyjskiego
domu mody, z którego
odchodzi po 17 latach.
I jak się okazało pod-
czas London Fashion
Week – jedna z jego
najlepszych. „Dedykuję
ją ruchom LGBTQ”
– podkreślał wzruszony
Bailey. Projekty są już
dostępne w butikach.
Modna lista
Ani Gucci ze swoimi „zakurzonymi” trampkami nie był pierwszy, ani Vete-
ments z „brudnymi” sneakersami, a nawet nie była to Balenciaga. Stylistyką
znoszonych butów od początku istnienia marki, a więc od 2000 roku,
zafascynowani są projektanci włoskiego brandu Golden Goose. W tym
sezonie małżeństwo założycieli – Francesca i Alessandro Gallo – poszli
o krok dalej ze swoją casualową bezkompromisowością. Sneakersy
wyglądają, jakby zostały oklejone starą, złotą taśmą.
Zakurzonezłoto
Buty Golden Goose
Deluxe Brand,
Superstar, 1710 zł,
wonders.com.pl
The get_2-241_hr_p001 2 20/02/18 20:50
18 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
Piosenkarka
i dziedziczka
marki
kryształowej
biżuterii
VICTORIA
SWAROVSKI
Aktorki i ambasadorki Marc Cain (obie w total
lookach marki) MAŁGORZATA FOREMNIAK,
KAMILLA BAAR-KOCHAŃSKA i redaktor
naczelna InStyle ANNA ZEJDLER-IBISZ.
KAMILLA BAAR-KOCHAŃSLA z robiącą
karierę w Niemczech polską aktorką
i piosenkarką NATALIĄ AVELON.
JOANNA HORODYŃSKA ubrana w Marc
Cain od stóp do głów.
Aktor CLEMENS SCHICK oglądał pokaz
w towarzystwie HELMUTA SCHLOTTERA,
założyciela i prezesa marki Marc Cain, i jego
żony, UTE SCHLOTTER.
FOT.akpa(6);geTTyimagesdlamarccain(2)
TheLook
POKAZKOLEKCJI
MARCACAINA
Berlin, Stacja metra pod
Potsdam Square, 16 stycznia
2018
Inspirowany legendarnym
Studiem 54 pokaz przyciągnął
wiele polskich i zagranicznych
gwiazd. Nowe sylwetki, silne
akcenty kolorystyczne i gra
kontrastów – to propozycja
marki na jesienno-zimowy
sezon. Z tkanin królowały
zabawne futra, plusz i aksamit.
Strefa
Vip
Neony, graffiti
i półmrok
wykreował y
atmosferę
klubową.
is0418_205_v1_strefa vip.indd 1 20/02/18 22:52
20 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
PRZYJAŹŃ:
NOWAKOLEKCJA
W.KRUK
Studio Jasna Sprawa,
Warszawa, 14 lutego 2018
„Mamy podobne spojrzenie na
świat, podobne pasje, tym bar-
dziej cieszy nas, że mogłyśmy
razem wziąć udział w tym pro-
jekcie. Mam nadzieję, że
dziewczyny, które sięgną po
tę kolekcję, odkryją jej prze-
słanie” – powiedziała Maja
Ostaszewska na początku
spotkania z okazji premiery
kolekcji „PRZYJAŹŃ”, którą
razem z Magdaleną Cielecką
zaprojektowały dla marki
W.KRUK. „Nasza przyjaźń nie
wymaga zbędnych słów i wy-
siłku. Pełna jest szaleństwa,
ale i wyrozumiałości. Zrozu-
mienia i szczerego doradztwa.
Dbania o siebie w najważniej-
szych sprawach i dzielenia się
najmniej istotnymi szczegó-
łami codzienności” – mówi
Cielecka. „Pracujemy razem,
dużo wyjeżdżamy. Z tych po-
dróży przywiozłyśmy wiele in-
spiracji. Lubimy biżuterię,
potrzebujemy jej na co dzień
i na czerwony dywan. Dlatego
w naszej kolekcji jest minima-
lizm i glamour” – dodała. Au-
torski, surowy design kolekcji
opiera się na motywie wiecz-
nie zielonego rozmarynu
ubranego w srebro i złoto,
który zapisał się w kulturze
jako symbol przyjaźni
i wierności.
Reprezentacja W.KRUK – aktorka MAGDA-
LENA CIELECKA, dyrektor marketingu
W.KRUK DARIA SZAJNAR, aktorka MAJA
OSTASZEWSKA i szefowa PR W.KRUK
JOANNA ANDRZEJEWSKA
Na premierze pojawiły się m.in. projektantka
EWA SZABATIN i modelka KAMILA
SZCZAWIŃSKA. Obie wybrały na tę okazję
biżuterię z kolekcji Kwiaty Nocy.
Kolekcję „PRZYJAŹŃ” podziwiały
KAROLINA FERENSTEIN-KRAŚKO
i ANNA ZEJDLER-IBISZ
FOT.ŁUKASZWAJSZCZYK/MATERIAŁYPRASOWE;MATERIAŁYPRASOWE
Wydarzenie W.KRUK stało się celebracją
przyjaźni. Na zdjęciu MARCELINA
ZAWADZKA i ROZALIA MANCEWICZ.
Autorska kolekcja biżuterii
opiera się na motywie
rozmarynu. To właśnie
formę tej rośliny aktorki
odwzorowały w swoich
projektach.
Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska
to przyjaciółki, a od teraz również amba-
sadorki kolekcji W.KRUK „PRZYJAŹŃ”.
strefa vip_kruk-237_hr_p001 40 20/02/18 22:14
21InSTYLEKWIECIEŃ 2018
TheLook
LILOU
DODAJE
BLASKU
GWIAZDOM
Praska Drukarnia,
Warszawa, 7 lutego 2018
Podczas pokazu kolekcji
duetu BIZUU na sezon
wiosna/lato 2018 podzi-
wiałyśmy też najnowsze
projekty marki spersona-
lizowanej biżuterii Lilou,
która była Partnerem
Pokazu. Modelki miały
na sobie spektakularne
ażurowe bransolety,
naszyjniki z kolekcji
inspirowanej Pawimi
Piórami, kolczyki i pier-
ścionki z kolekcji Barok
z kryształami w najmod-
niejszych kolorach oraz
kultowe już koniczyny
i serca. Biżuteria Lilou
królowała również
na czerwonym dywanie.
Wśród gwiazd, które
wybrały ją na ten event,
zauważyłyśmy Julię
Wieniawę, Karolinę
Gorczycę, Annę Czarto-
ryską-Niemczycką,
Olgę Kalicką, Agnieszkę
Sienkiewicz, Kamilę
Szczawińską, Odetę
Moro, Paulinę Krupińską
i Karolinę Malinowską.
Szyk i klasa w najlepszym
wydaniu.
Kaszkiet, falbany, blady róż
i okrągłe okulary. Wkrótce
będą w szafach wszystkich
fashionistek. KAMILA SZCZAWIŃSKA, JULIA WIENIAWA i ANNA
CZARTORYSKA-NIEMCZYCKA tego wieczoru uzupełniły
stylizacje biżuterią Lilou z kolekcji inspirowanej Pawimi Piórami.
Dyrektor Generalny Lilou MATEUSZ MOTYCZYŃSKI,
twórczyni i właścicielka marki MAGDALENA MOUSSON-
-LESTANG i specjalista ds. PR KACPER SŁOMA.
FOT.FILIPOKOPNY;WOJCIECHFOJT;ANDRZEJMARCHWIŃSKI
Pozłacane bransoletki
z najnowszej kolekcji
inspirowanej Pawimi
Piórami świetnie
komponują się z florystycz-
nymi wzorami sukni BIZUU.
Sukienki w estetyce orientu, topy z logo Rolling Stones, nerki, paski,
kaszkiety, paryskie berety i powracające do łask materiałowe opaski...
Duet BIZUU, czyli BLANKA JORDAN i ZUZANNA WACHOWIAK,
stworzyły doskonałą ściągawkę z najmodniejszych trendów sezonu.
Pudrowy róż, który jest wizytówką
marki BIZUU, nadal zajmuje ważne
miejsce w kolekcji i pojawia się na wielu
modelach na nadchodzący sezon.
Look idealnie dopełniają kolczyki Barok.
strefa vip_bizuu-219_hr_p001 40 20/02/18 20:53
22 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
SZUKAJ INSPIRACJI
Oznacz swoje zdjęcie z naszym magazynem hasztagiem #instylepl,
a opublikujemy je w następnym numerze!
NA NASZYM INSTAGRAMIE @INSTYLEPL
@magdalenasmolik
@kolekcjonerka
@hhankape
Instagram-236_hr_p001 2 20/02/18 14:54
MONTH 20 16 InSTYLE 1
The LookKreacja
MiesiącaDIANEKRUGER
w marynarce i sukience
z kolekcji Monse Resort 2018
Na 25. ceremonii
wręczenia francuskich
nagród filmowych
Trophées du Film
français w Paryżu
Diane Kruger pojawiła
się w projekcie awan-
gardowej amerykań-
-skiej marki Monse.
Biała, asymetryczna
sukienka i spięta
paskiem marynarka
w kratę Księcia Walii
z zaskakującym roz-
cięciem to bardzo
udany miks męskich
i kobiecych krojów.
Kreacji koloru dodały
czerwone usta i buty,
a look dopełniła
torebka Snow White
Olympii Le-Tan.
FOT.ABACA/PAP
The Look_Opener-221_hr_p001 1 20/02/18 15:19
25InSTYLEKWIECIEŃ 2018
KWIECIEŃ2018KASIASOKOŁOWSKA JAK NOSIĆ: PASTELE, KROPKI I LATEKS PRZYGOTUJ SIĘ DO SEZONU BIKINI URODA &FITNESS Kasia SokołowskaSTYL TO OSOBOWOŚĆ SEKRETY POLSKICH PROJEKTANTEK OKULARY W WĄSKICH OPRAWKACH TOREBKI W WERSJI MINI OBCASY KACZUSZKI PARYŻ ULUBIONE MIEJSCA TRENDSETTEREK S. 123 Bawsię MODĄ! KWIECIEŃ 2018 is0418_228_v5_Okladka.indd 1 07.03.2018 10:43
A U T O R S K A K O L E K C J A B I Ż U T E R I I M A G D A L E N Y C I E L E C K I E J I M A I O S T A S Z E W S K I E J
Kolekcja dostępna na wkruk.pl. W salonach W.KRUK w całej Polsce od 1. marca. Naszyjnik W.KRUK srebro, 1 290 zł Nausznice W.KRUK żółte złoto, 399 zł Pierścionki W.KRUK srebro, od 109 zł Kolczyki W.KRUK srebro złocone, 799 zł
010 THE GET 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktktand the reest tktktkt THE LOOK 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt STYLE 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt 000 STORY NAME Stori descriptoin heere tktkt and the reest tktktkt SPRING AWAKENING DriNest poena, ut obus igilines? Tus atandacere quam hus? Aperum ius? Na, Ti. Photographed by Tksdflksd. DriNest poena, ut obus igilines? Tus atandacere quam hus? Aperum ius? Na, Ti. Spistreści THE LOOK 25 KREACJA MIESIĄCA 30 W STYLU GWIAZD 32 SKŁADNIKI STYLU Tomasz Ciachorowski 36 PROJEKTANTKA Ania Kuczyńska STYL 44 A NA DODATEK... 50 MONA LISA NA T-SHIRCIE Moda inspirowana sztuką 54 NIEZŁY MODEL Historia dżinsu 60 SPOSÓB NA Lateks 62 INFLUENCERKA Marta Zawiślańska 64 DOBRZE WYDANE 74 EXPRESS Grochy i kropki URODA 83 ZABÓJCZY DEKOLT 86 PROJEKT CIAŁO 88 DEFINICJA PIĘKNA Kate Hudson 92 SPOSÓB NA URODĘ Marieta Żukowska 94 KIERUNEK DETOKS 100 JAK ONA TO ROBI? Sylwia Wiesenberg KOBIETA INSTYLE 104 KASIA SOKOŁOWSKA ŻYCIE I DOM 123 MODNY PARYŻ 114SAMA SŁODYCZ Pastele w tym sezonie najlepiej nosić od stóp do głów – tak, jak proponuje Tom Ford. Zainspiruj się. zdjęcie GREG ADAMSKI/ MAKATA Spis_tresci-239_hr_p001 2 20/02/18 20:23
LIUJO_AMAZING_instylePL_apr18.indd 1 16/02/18 12:33
KWI ECI EŃ 20 1 8 Wstęp Kiedyś modelki miały być tylko piękne. Wiele z nich, rezygnując z pracy, mówiło, że nie satysfakcjonuje ich bycie tylko „wieszakiem”, przedmiotem. Chciały być podmiotem. I udało się! Świat mody nie rozczula się dzisiaj tylko na widok ślicz- nej buzi i zgrabnego ciała. Szuka osób nietuzinkowych, pewnych siebie, odważ- nych, myślących i przekonanych o tym, że siłą kobiety jest jej osobowość, a nie wyłącznie uroda. Podobnego zdania jest nasza okładkowa gwiazda Kasia Soko- łowska, ambasadorka marki Intimissimi. Wie, że dzisiaj idolką może zostać przede wszystkim kobieta mająca coś do powiedzenia i piękna wewnętrznie (o tym jest właśnie kampania #insidean- dout), a kluczem do piękna pozostaje samoakceptacja. Żadna z nas nie jest idealna. Ale czy ideały w ogóle istnieją? Dla mnie ideał wyróżnia się tym, że ma odwagę i... przyjemność być sobą. Tylko tyle i aż tyle. redaktor naczelna Kiedyś modelki miały być tylko piękne. łowska, ambasadorka marki Intimissimi. Wie, że dzisiaj idolką może zostać przede wszystkim kobieta mająca coś do powiedzenia i piękna wewnętrznie (o tym jest właśnie kampania #insidean- dout), a kluczem do piękna pozostaje samoakceptacja. Żadna z nas nie jest idealna. Ale czy ideały w ogóle istnieją? Dla mnie ideał wyróżnia się tym, że ma odwagę i... przyjemność być sobą. Tylko tyle i aż tyle. Torebka ze skóry, Valentino, 9730 zł, moliera2.com Buty ze skóry, Alameda Turquesa, 1890 zł, moliera2.com Wstep-242_hr_p001 2 20/02/18 21:39
ISSN 1898-8806 Zabroniona jest bezumowna sprzedaż numerów bieżących i archiwalnych po cenie niższej od ceny detalicznej ustalonej przez Wydawcę. Sprzedaż po cenie innej niż podana na okładce jest nielegalna i grozi odpowiedzialnością karną. JESTEŚ NA BIEŻĄCO Z „INSTYLE’EM”? JEŚLI SZUKASZ INSPIRACJI, śledź nas na Facebooku i Instagramie! Na naszych profilach znajdziesz najlepsze stylizacje gwiazd, porady specjalistów i zdjęcia zza kulis naszej pracy. JESTEŚ NA BIEŻĄCO Z „INSTYLE’EM”? JEŚLI SZUKASZ INSPIRACJI, śledź nas na Facebooku i Instagramie! Na naszych profilach znajdziesz najlepsze stylizacje gwiazd, 41,3 TYS. 16 TYS. UK/Ireland: Jeannine Soeldner, tel. +44 20 3440 5832, jeannine.soeldner@burda.com USA/Canada/Mexico: Salvatore Zammuto, tel. +1 212 884 48 24, salvatore.zammuto@burda.com INSTYLE INTERNATIONAL Editor-in-Chief Laura Brown Executive Creative Director Rina Stone Executive Managing Editor Lavinel Savu Deputy Creative Director Brian Anstey International Manager Natalie McCrea International Assistant Aaron Valentic VP and Group Sales Director Kevin Martinez TIME INC. LICENSING & SYNDICATION Senior Vice President, Strategic Partnerships Jennifer Savage Director of Business Affairs Tom Rowland Director of Licensing Operations Richard Schnexider Content Management Director Paul Ordonez Business Development: Director Wendy Zhang Managers Siobhan McIntosh, Alexander Smith TIME INC. President and CEO Rich Battista Chief Content Officer Alan Murray Executive Vice-Presidents Leslie Dukker Doty, Lauren Ezrol Klein, Mark Ford, Greg Giangrande, Steve Marcopoto, Erik Moreno ZESPÓŁ: Anna Muczyńska, Ewelina Dorda, Ewelina Kluz, Radosław Grabowski, Małgorzata Janiszewska, Sylwia Klich, Anna Szulc, Ewa Bogiel (digital) Traffic Expert Joanna Hasny Senior Business Partner Beauty Expert Renata Bogusz Business Partner Katarzyna Ryciak CREATIVE PROJECTS: New Business & Corporate Media DirectorMałgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, tel. 22 360 36 83 Dyrektor dystrybucji i obsługi klienta: Mariusz Ryznar Studio foto: Adam Kaczyński (szef studia), Marcin Klaban (fotograf) Przygotowanie do druku: Premedia.solutions Druk i oprawa: LSC Communications, ul. Obrońców Modlina 11, 30-733 Kraków INTERNATIONAL AD SALES REPRESENTATIVES BURDA INTERNATIONAL Italy: Mariolina Siclari, International Advertising Sales Director tel. +39 02 91 32 34 66, mariolina.siclari@burda-vsg.it BURDA COMMUNITY NETWORK Germany: Vanessa von Minckwitz, tel. +49 89 92 50 35 32, vanessa.vonminckwitz@burda.com; Michael Neuwirth tel. +49 89 9250 3629 michael.neuwirth@burda.com Austria/Switzerland: Goran Vukota, tel. +41 44 81 02 146, goran.vukota@burda.com France/Luxembourg: Marion Badolle-Feick tel. +33 1 72 71 25 24, marion.badolle-feick @burda.com Redaktor naczelna Anna Zejdler-Ibisz Zastępca redaktor naczelnej Dorota Lubańska Sekretarz redakcji Maja Chitro Moda Daria Biedrzycka (szefowa działu), Maja Chitro, Milena Dyńska, Anita Szymczak (asystentka stylistek) Uroda Justyna Moraczewska (szefowa działu), Jagoda Gawle Dział graficzny Małgorzata Gryniewicz (dyrektor artystyczna), Tomasz Kłos (współpraca) Fotoedycja Anna Bulska, Urszula Karczmarczyk-Wieczorkowska (producent sesji) Korekta Małgorzata Koniarska Adres redakcji ul. Marynarska 15 02-674 Warszawa tel. +48 22 3603 900 lub +48 22 3603 901 FB: InstylePolska Instagram: @instylepl WYDAWCA Burda Publishing Polska Sp. z o.o. ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa ZARZĄD: Chief Executive Officer Alexander Sorg General Director Poland Justyna Namięta Chief Financial Officer Dobrosława Snarska-Pełka Senior Business Manager Edyta Piecyk Chief Digital Officer Anna Podkowińska- -Tretyn Doradca zarządu ds. edytorskich Krystyna Kaszuba Brand ManagerDominika Tabaczyńska, tel. 22 360 37 76 Dyrektor produkcjiTomasz Gajda, tel. 22 360 38 33 Biuro Obsługi Klienta,tel. 22 360 37 77, bok@burdamedia.pl REKLAMA: Burda Publishing Polska Sp. z o.o. www.burdamedia.pl Sekretariat biura reklamy tel. 22 360 36 03, faks 22 360 39 80 biuro.reklamy@burdamedia.pl Chief Commercial OfficerMichał Helman Strategy & Sales Support Director Małgorzata Teodorowicz Sales Director Małgorzata Gurbała, tel. 22 360 36 54 Director of Monetization Digital Burda Media Katarzyna Cieślik, tel. 22 360 38 21 Head of Sales InStyle Kamila Garbacz, tel. 22 360 36 17, kamila.garbacz @burdamedia.pl FOT.INSTAGRAM.COM L A JKÓW Specjalnie dla ciebie na bieżąco dokumentujemy pracę naszej redakcji. #followus @instylepl! Od góry od lewej: 1 Na premierz kolekcji makijażu Chanel „Neapolis” poczułyśmy się jak w... Neapolu. 2 Szefowa działu mody Daria Biedrzycka lubi nowe trendy – tu w panto- flach Balenciaga. 3 Pierwsza w Polsce pre- zentacja kolekcji Zara. 4 W wiosenno-letniej kolekcji LeBrand królują kropki i pantera. 5 Poznałyśmy nowe amba- sadorki marki W.KRUK – Magdalenę Cielecką i Maję Ostaszewską. 6 Zaproszenie do YSL Beauty Club. #instylepl 16 TYS. ZAJRZYJ NA NASZ INSTAGRAM. SPRAWDŹ, CO W TYM MIESIĄCU DZIAŁO SIĘ W REDAKCJI „INSTYLE’A”. DOKĄD CHODZIŁYŚMY, CO ROBIŁYŚMY, CO OGLĄDAŁYŚMY. 1 2 3 4 5 6 Feeling_social-223_hr_p001 1 20/02/18 21:06 10 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
DIEGO_M_SP_INSTYLE_POL_ APR18.pdf 1 05/02/18 17:24
FOT.IMAXTREE.COM/FREE;ARCHIWUMREDAKCJI;MATERIAŁYPRASOWE Kulisy Sesji NA OKŁADCE Sukienka Saint Laurent/ Vitkac; biustonosz Intimissimi; biżuteria Apart Zdjęcie Marcin Kempski/I Like Photo Stylizacja Daria Biedrzycka Fryzury Tomasz Górecki Makijaż Agnieszka Wilk Produkcja Paweł Żukowski 1 2 GARDEROBA GWIAZDY 1. Céline SS 2018 2. Saint Laurent FW 2017/18 3. Kolczyki Apart, 164 zł 4. Koszula Balenciaga, 5765 zł, vitkac.com 5. Pierścionek Apart, 1769 zł, apart.pl 6. Biustonosz Intimissimi, 149,90 zł, intimissimi.com 7. Buty Victoria Beckham, 2845 zł, moliera2.com 8. Lakier do paznokci Ekert Nails kolor Shellac Mercurial Color Coat, 65 zł, sklep.ekertnails.pl SAINTLAURENT CÉLINE 8 5 8 6 4 Znalezienie miejsca, które przypominałoby nowojorski loft współczesnej artystki, nie było łatwym zadaniem. Udało się to w warszawskiej Reducie Banku Polskiego, której wnętrza wypełniły wielkoformatowe abstrakcyjne obrazy Pawła Żukowskiego. Kasia Sokołowska szybko weszła w nową rolę, energicznie machając pędzlem podczas zdjęć. Bazą stylizacji od topowych projektantów stała się bielizna Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ WAGĘ DO BIELIZNY. JEST DLA MNIE RÓWNIE WAŻNA JAK UBRANIE. STANOWI ISTOTNY ELEMENT KAŻDEJ STYLIZACJI KASIA SOKOŁOWSKA 7 od topowych projektantów stała się bielizna Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ WAGĘ DO BIELIZNY. Intimissimi. Zobacz, co działo się za kulisami. PRZYWIĄZUJĘ DUŻĄ 3 Kulisy-216_hr_p001 1 20/02/18 17:52 12 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
Torba ze skóry, Max Mara, 4499 zł, pl.maxmara.com Rok 2017 był dla niej udany – najczęściej ze wszystkich modelek gościła na okładkach magazynów i w kampaniach reklamowych. Nic dziwnego, że marka Max Mara po raz drugi z rzędu zatrudniła ją do promowania swoich akcesoriów. Kampanię fotografował Steven Meisel, a stylizowała Carine Roitfeld. 0, BELLA! Modna FOT.©STEVENMEISELDLAMAXMARA 0, BELLA! CHCESZ TO MIEĆ The Get_otwarcie-208_hr_p001 1 21/02/18 13:12
Modna listaModna lista FOT.GETTYIMAGES;ANDREA&VALENTINA/MATERIAŁYPRASOWE;MATERIAŁYPRASOWE HISTORIA GENIUSZA MODY Burzliwe życie i tragiczna śmierć Alexandra McQueena osiem lat temu do dziś inspirują twórców filmowych. W tym roku szykują dla nas co najmniej dwa obrazy – pełnometra- żowy, śledzący przygotowania do retrospek- tywnego pokazu projektanta w 2009 roku; drugi – dokumentalny, pokazujący przemianę pracownika zakładów krawieckich na londyń- skiej ulicy Savile Row w jednego z najbardziej kontrowersyjnych projektantów mody. Nie możemy się doczekać. KAMELEON Pierwsza uniseksowa pomadka. Z jej pomocą twoje – i jego – usta staną się uwodzicielskie i pełne. W zetknięciu z wargami przechodzi metamorfozę: z natury szara, przybiera na nich lekko różowy odcień. Pomadka Girls Will be Boys, Lipstick Queen, 115 zł, galilu.pl OKULARY Świat ujrzał je podczas pokazów haute cou- ture. Alexandre Vauthier założył modelkom okulary stworzone we współpracy z marką Alain Mikli. Okrągłe, wąskie, z kryształami Swarovskiego, budziły zainteresowanie nie mniejsze niż kolekcja projektanta. Bohaterką ich kampanii reklamowej została Kate Moss. NA SZCZĘŚCIE Szukanieukochanej osobyjestjakszukanie czterolistnejkoniczny: wśródtysięcyinnych trzebadostrzec tęjedyną,szczególną koniczynkę.Myjuż znalazłyśmy. Kolczyki Bery z mosiądzu i srebra, 320 zł/para, orska.pl The get-215_hr_p001 2 20/02/18 20:50 16 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
MISTRZOWSKI POKAZ Przygotowania do wystawy Azzedine Alaïa przerwała śmierć projektanta. Prezentuje 60 najlepszych sylwetek, które stworzył w ciągu 35 lat kariery zapoczątkowanej wymyśleniem body, obcisłych czarnych spodni i sukienki zapinanej na plecach na suwak. „Azzedine Alaïa: Je suis couturier” L’association Azzedine Alaïa w Paryżu (do 10.06) oraz Design Museum w Londynie (10.05-7.10.2018). DOMEK NA PLAŻY „Chciałem uchwycić nastrój panujący w opuszczonym domku, stojącym na plaży w środku zimy” – mówi dyrektor kreatywny marki, Christopher Chong. I udało się. Nowe perfumy pachną wyrzuconymi na brzeg morza kawałkami drewna, muszlami i suchą morską trawą. Beach Hut Woman EDP, Amouage, 1235 zł/100 ml, perfumeriaquality.pl NOWA ODSŁONA Cylindryczneobcasy,kwadratowe noskiwstyluretroiwiązaniewokół kostki–toznakrozpoznawczy kultowychjużklapekJWAndersona. Wtymsezonieirlandzkiprojektant skóręzamieniłnamateriał zlogotypamimarki.Jesteśmyza! Z MCHU I PAPROCI Pierwszy pierścionek stworzyła na stole kuchen- nym rodziców, mając 12 lat. Dziś Anna Samków ręcznie robi biżuterię, tworząc niepowtarzalne wzory, np. przy użyciu skórek z banana, płatków kwiatów, liści, mchów czy paproci. Obrączki 5:06, 90 zł/szt., pierścionek 10:30, 120 zł, annasamkow.com Buty z materiału i zamszu, ok. 3700 zł, mytheresa.com The get-215_hr_p002 5 20/02/18 20:50 17InSTYLEKWIECIEŃ 2018
MODA X URODA Paryski dom mody Balmain po raz pierwszy w historii nawiązał współpracę z marką kosmetyczną. Jej efektem jest limitowana kolekcja matowych pomadek Color Riche L’Oréal Paris. Powstały w 12 odcieniach, inspirowanych model- kami – muzami Oliviera Rousteinga. L’Oréal Paris X Balmain Color Riche, 62,99 zł WIOSNA! Jeśli jeszcze masz wątpliwo- ści, czy nadeszła wiosna – ko- lekcja broszek Wild Garden Caroliny Herrery je rozwieje. Złota osa, zielony ślimak, niebieski pająk i nakrapiana złotem czerwona biedronka – to tylko część owadów, które się w niej znalazły. Broszka Wild Garden, Carolina Herrera, 560 zł, chcarolinaherrera.com TĘCZA Fotografia złożonego materiału Burberry z kultową kratą prze- tkaną tęczowymi kolo- rami wywołała porusze- nie w sieci. Była to zapowiedź ostatniej kolekcji Christophera Baileya dla brytyjskiego domu mody, z którego odchodzi po 17 latach. I jak się okazało pod- czas London Fashion Week – jedna z jego najlepszych. „Dedykuję ją ruchom LGBTQ” – podkreślał wzruszony Bailey. Projekty są już dostępne w butikach. Modna lista Ani Gucci ze swoimi „zakurzonymi” trampkami nie był pierwszy, ani Vete- ments z „brudnymi” sneakersami, a nawet nie była to Balenciaga. Stylistyką znoszonych butów od początku istnienia marki, a więc od 2000 roku, zafascynowani są projektanci włoskiego brandu Golden Goose. W tym sezonie małżeństwo założycieli – Francesca i Alessandro Gallo – poszli o krok dalej ze swoją casualową bezkompromisowością. Sneakersy wyglądają, jakby zostały oklejone starą, złotą taśmą. Zakurzonezłoto Buty Golden Goose Deluxe Brand, Superstar, 1710 zł, wonders.com.pl The get_2-241_hr_p001 2 20/02/18 20:50 18 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
JAMIE HEWLETT Rysownik komiksów „Tank Girl” i członek wirtualnego zespołu Gorillaz. Jedna z najważniejszych postaci popkultury. Wydany przez Taschen album podsumowuje 25 lat twórczości arty- sty. Pierwsze wydanie sprzedało się w 14 dni. BOMBA ZEGAROWA W 2005 roku szwajcarska marka Longines wypuściła na rynek linię zegarków Master Collection, która wkrótce stała się bestsellerem. Łączy w sobie klasyczny wygląd z nowocze- snymi rozwiązaniami technologicznymi. Uwagę przykuwa cyferblat w niesamowitym niebieskim odcieniu i idealnie zgrany z nią kolorystycz- nie pasek z aligatora (lub stalowa bransoleta). Przeszklony dekiel koperty odsłania błyszczący mechanizm z naciągiem automatycznym. Właśnie ukazał się nowy model zegarka. Dla nas – bomba! Zegarek Master Collection, Longines, 7560 zł, longines.pl KULTOWY MARGIELA Nie lubi rozgłosu, zdjęć i wywiadów. Martin Margiela zaczynał jako asystent Jeana-Paula Gaultiera, dziś jest jednym z najbardziej rozchwy- tywanych (i kontrowersyjnych) projektantów mody. Ze wzajemnością kocha dekonstrukcję, a jego pracami inspiruje się m.in. dyrektor kre- atywny Balenciagi i Vetements – Demna Gvasalia. W Palais Galliera na wystawie poświęconej Margieli można m.in. obejrzeć kultowe projekty marki i fragmenty wywiadów z projektantem. Palais Galliera, Paryż, do 15.07.2018 BABY LADYPolska marka, włoska skóra, szwajcarska precyzja – tak w skrócie można opisać Zahara Leather. Choć istnieje dopiero od półtora roku, ma już grono wiernych wielbicieli. Proponuje ręcznie szyte torby ze starannie wyselekcjonowanych skór, z możliwością personalizacji za pomocą haftowanych inicjałów. Nam wpadła w oko torebka Baby Lady w kolorze rdzawego piasku. @da_midays Jamie Hewlett, Taschen, 170 zł, taschen.com FOT.IMAXTREE.COM/FREE;INSTAGRAM.COM;©JULIENVIDAL/GALLIERA/ROGER-VIOLLET;MATERIAŁYPRASOWE Torebka Baby Lady, Zahara Leather, 890 zł, showroom.pl The get_2-241_hr_p002 3 20/02/18 20:50 19InSTYLEKWIECIEŃ 2018
Piosenkarka i dziedziczka marki kryształowej biżuterii VICTORIA SWAROVSKI Aktorki i ambasadorki Marc Cain (obie w total lookach marki) MAŁGORZATA FOREMNIAK, KAMILLA BAAR-KOCHAŃSKA i redaktor naczelna InStyle ANNA ZEJDLER-IBISZ. KAMILLA BAAR-KOCHAŃSLA z robiącą karierę w Niemczech polską aktorką i piosenkarką NATALIĄ AVELON. JOANNA HORODYŃSKA ubrana w Marc Cain od stóp do głów. Aktor CLEMENS SCHICK oglądał pokaz w towarzystwie HELMUTA SCHLOTTERA, założyciela i prezesa marki Marc Cain, i jego żony, UTE SCHLOTTER. FOT.akpa(6);geTTyimagesdlamarccain(2) TheLook POKAZKOLEKCJI MARCACAINA Berlin, Stacja metra pod Potsdam Square, 16 stycznia 2018 Inspirowany legendarnym Studiem 54 pokaz przyciągnął wiele polskich i zagranicznych gwiazd. Nowe sylwetki, silne akcenty kolorystyczne i gra kontrastów – to propozycja marki na jesienno-zimowy sezon. Z tkanin królowały zabawne futra, plusz i aksamit. Strefa Vip Neony, graffiti i półmrok wykreował y atmosferę klubową. is0418_205_v1_strefa vip.indd 1 20/02/18 22:52 20 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
PRZYJAŹŃ: NOWAKOLEKCJA W.KRUK Studio Jasna Sprawa, Warszawa, 14 lutego 2018 „Mamy podobne spojrzenie na świat, podobne pasje, tym bar- dziej cieszy nas, że mogłyśmy razem wziąć udział w tym pro- jekcie. Mam nadzieję, że dziewczyny, które sięgną po tę kolekcję, odkryją jej prze- słanie” – powiedziała Maja Ostaszewska na początku spotkania z okazji premiery kolekcji „PRZYJAŹŃ”, którą razem z Magdaleną Cielecką zaprojektowały dla marki W.KRUK. „Nasza przyjaźń nie wymaga zbędnych słów i wy- siłku. Pełna jest szaleństwa, ale i wyrozumiałości. Zrozu- mienia i szczerego doradztwa. Dbania o siebie w najważniej- szych sprawach i dzielenia się najmniej istotnymi szczegó- łami codzienności” – mówi Cielecka. „Pracujemy razem, dużo wyjeżdżamy. Z tych po- dróży przywiozłyśmy wiele in- spiracji. Lubimy biżuterię, potrzebujemy jej na co dzień i na czerwony dywan. Dlatego w naszej kolekcji jest minima- lizm i glamour” – dodała. Au- torski, surowy design kolekcji opiera się na motywie wiecz- nie zielonego rozmarynu ubranego w srebro i złoto, który zapisał się w kulturze jako symbol przyjaźni i wierności. Reprezentacja W.KRUK – aktorka MAGDA- LENA CIELECKA, dyrektor marketingu W.KRUK DARIA SZAJNAR, aktorka MAJA OSTASZEWSKA i szefowa PR W.KRUK JOANNA ANDRZEJEWSKA Na premierze pojawiły się m.in. projektantka EWA SZABATIN i modelka KAMILA SZCZAWIŃSKA. Obie wybrały na tę okazję biżuterię z kolekcji Kwiaty Nocy. Kolekcję „PRZYJAŹŃ” podziwiały KAROLINA FERENSTEIN-KRAŚKO i ANNA ZEJDLER-IBISZ FOT.ŁUKASZWAJSZCZYK/MATERIAŁYPRASOWE;MATERIAŁYPRASOWE Wydarzenie W.KRUK stało się celebracją przyjaźni. Na zdjęciu MARCELINA ZAWADZKA i ROZALIA MANCEWICZ. Autorska kolekcja biżuterii opiera się na motywie rozmarynu. To właśnie formę tej rośliny aktorki odwzorowały w swoich projektach. Magdalena Cielecka i Maja Ostaszewska to przyjaciółki, a od teraz również amba- sadorki kolekcji W.KRUK „PRZYJAŹŃ”. strefa vip_kruk-237_hr_p001 40 20/02/18 22:14 21InSTYLEKWIECIEŃ 2018
TheLook LILOU DODAJE BLASKU GWIAZDOM Praska Drukarnia, Warszawa, 7 lutego 2018 Podczas pokazu kolekcji duetu BIZUU na sezon wiosna/lato 2018 podzi- wiałyśmy też najnowsze projekty marki spersona- lizowanej biżuterii Lilou, która była Partnerem Pokazu. Modelki miały na sobie spektakularne ażurowe bransolety, naszyjniki z kolekcji inspirowanej Pawimi Piórami, kolczyki i pier- ścionki z kolekcji Barok z kryształami w najmod- niejszych kolorach oraz kultowe już koniczyny i serca. Biżuteria Lilou królowała również na czerwonym dywanie. Wśród gwiazd, które wybrały ją na ten event, zauważyłyśmy Julię Wieniawę, Karolinę Gorczycę, Annę Czarto- ryską-Niemczycką, Olgę Kalicką, Agnieszkę Sienkiewicz, Kamilę Szczawińską, Odetę Moro, Paulinę Krupińską i Karolinę Malinowską. Szyk i klasa w najlepszym wydaniu. Kaszkiet, falbany, blady róż i okrągłe okulary. Wkrótce będą w szafach wszystkich fashionistek. KAMILA SZCZAWIŃSKA, JULIA WIENIAWA i ANNA CZARTORYSKA-NIEMCZYCKA tego wieczoru uzupełniły stylizacje biżuterią Lilou z kolekcji inspirowanej Pawimi Piórami. Dyrektor Generalny Lilou MATEUSZ MOTYCZYŃSKI, twórczyni i właścicielka marki MAGDALENA MOUSSON- -LESTANG i specjalista ds. PR KACPER SŁOMA. FOT.FILIPOKOPNY;WOJCIECHFOJT;ANDRZEJMARCHWIŃSKI Pozłacane bransoletki z najnowszej kolekcji inspirowanej Pawimi Piórami świetnie komponują się z florystycz- nymi wzorami sukni BIZUU. Sukienki w estetyce orientu, topy z logo Rolling Stones, nerki, paski, kaszkiety, paryskie berety i powracające do łask materiałowe opaski... Duet BIZUU, czyli BLANKA JORDAN i ZUZANNA WACHOWIAK, stworzyły doskonałą ściągawkę z najmodniejszych trendów sezonu. Pudrowy róż, który jest wizytówką marki BIZUU, nadal zajmuje ważne miejsce w kolekcji i pojawia się na wielu modelach na nadchodzący sezon. Look idealnie dopełniają kolczyki Barok. strefa vip_bizuu-219_hr_p001 40 20/02/18 20:53 22 InSTYLE KWIECIEŃ 2018
SZUKAJ INSPIRACJI Oznacz swoje zdjęcie z naszym magazynem hasztagiem #instylepl, a opublikujemy je w następnym numerze! NA NASZYM INSTAGRAMIE @INSTYLEPL @magdalenasmolik @kolekcjonerka @hhankape Instagram-236_hr_p001 2 20/02/18 14:54
MONTH 20 16 InSTYLE 1 The LookKreacja MiesiącaDIANEKRUGER w marynarce i sukience z kolekcji Monse Resort 2018 Na 25. ceremonii wręczenia francuskich nagród filmowych Trophées du Film français w Paryżu Diane Kruger pojawiła się w projekcie awan- gardowej amerykań- -skiej marki Monse. Biała, asymetryczna sukienka i spięta paskiem marynarka w kratę Księcia Walii z zaskakującym roz- cięciem to bardzo udany miks męskich i kobiecych krojów. Kreacji koloru dodały czerwone usta i buty, a look dopełniła torebka Snow White Olympii Le-Tan. FOT.ABACA/PAP The Look_Opener-221_hr_p001 1 20/02/18 15:19 25InSTYLEKWIECIEŃ 2018